2013年4月10日 星期三

♡ ♥ 二人的快樂 ♥ ♡ 

▌ ♡ ♥ 二人的快樂 ♥ ♡ ▌



其實
不一定要去街街
不一定要好多人
不一定要...

簡簡單單的
兩個人都可以玩得
好開心
好幸福

剛過去的星期六
婆婆同公公要去飲喜宴
本打算唔返婆婆家
但...
最後為左可以擁有" 寧靜舒服" 的時間
我都係帶埋阿囡返婆婆家

雖然家中只剩下我倆
但我覺得好開心

因為...
我可以單獨跟阿囡相處

講秘密
談心事
親一親

『什麼都可以』
開心就係咁簡單


…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

喜歡你向媽咪

"炸嬌
"


喜歡你向媽咪
"甜笑"


喜歡你向媽咪
"扮鬼瞼"


不論你想做什麼
只要唔太過份的
媽咪都樂意陪你


真的很喜歡只有我倆的時光
當然加埋爸b 就更好啦!!


沒有留言:

張貼留言