2013年4月9日 星期二

♡♥ ♨ ▌旅遊 ▌長州一日遊 ♨ ♥♡

♡♥ ♨ ▌旅遊 ▌長州一日遊 ♨ ♥♡



難得天公造美
放假唔下雨
梗係唔好浪費啦

長州
講真... (可能你地唔信)
我真係咁大個女都未去過

唔係嘛
係真的
我真係冇去過

讀書時
CAMP 都得冇
因為阿媽話危險、唔安全

拍拖時
男朋友仔(即係我老公仔) 話冇乜野睇同玩
唔洗去

所以...
離島中.... 只有長州 冇去過

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

幸好阿媽提議話去
今次先有得去咋...

12點中環五號碼頭 -
一行6 大3 細
新渡輪到長州

估唔到
每半小時就有一班船
勁方便!!

因為小朋友多
我地選擇坐【普通渡輪 - 豪華位】(成人 HK$28.70, 小童 HK$14.40)
雖然 比普通位貴D
但就真係唔洗迫囉!! 仲有枱俾小朋友食下野

船程大約55 - 60分鐘左右
唔經唔覺就到

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

假日的長州
真係好多人

長州
俾我第一個印象係...
『 就係咁架咋!! 』
連百佳、惠康、OK、屈臣氏都有
好似冇左離島FEEL咁囉!!



講到咁出名的...『勁大粒魚蛋』
當然要試下啦
不過....係..
好普通囉!! 仲要係HK$5.- 粒
(可能我係TAI O 食過)



大鄉里的我
居然唔知道長州係有櫻花睇
真係唔多信
見到先相信

不過原來係得一棵
有D 失望








其實應該係我期望太大卦



唔知有乜好行
我地就鉛山路行

哇... 第一次抱住小朋友行山
但天氣唔凍唔熱
好舒服
好輕鬆








行完山
真係好肚餓囉
我地只係隨意揀間茶記食咋




食飽再行多一陣
六點坐高速船走 (成人 HK$35.30, 小童 HK$17.70)
比普通船快10-15分鐘
但唔知係咪浪大定係點
有小小暈船囉!!

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

長州
真係... 老公仔所講的
冇乜特別,相信短期可以不用再去了...

沒有留言:

張貼留言