2013年4月6日 星期六

♡ LOMO ♡

 ▌♡ LOMO ♡ ▌



我講過我是一個喜歡拍照的人
但其實我亦是一個不太懂拍照的人


點解咁講
因為...
俾部專業相機我影
係... 係就係影到
但角度呀、背景呀、燈光呀...等等
我真係乜唔識囉!!

唯獨..
識的只係... 『對準目標然後按掣』
所以成日被老公仔話我唔識影相

唉...
有老公仔做攝影師咪得囉
如果要揀...
我都係鍾意做被拍者

除左...
阿囡之外
冇理由等老公仔拍架
因為小朋友每時每刻都會有唔同的
表情、動作

唔把握著時間
就唔可以捉到 或 留下美好回憶
就會錯過了

所以係差d
但珍貴嘛 !!

真係多得現今科技發逹
令我呢d 影相白痴
都可以影到靚相

當然小不了
我的御用小model
多得佢的配合
才能成功



沒有留言:

張貼留言