2013年4月16日 星期二

♡ ♥ 2013.04.12 馬灣一天遊 ♥♡

▌♡ ♥ 2013.04.12 馬灣一天遊 ♥♡ ▌


老公仔由 9號開始放大假
冇乜大假的我又怎能跟佢一齊放呢

只好放二日陪佢

今日原先諗住做埋passport
點知... book 唔到, 亦排唔到
咁就放棄啦

咁好天氣冇理由放過出街的機會架!!

由我決定下... 揀左去馬灣

我地坐巴士去“葵芳新都會廣場”
再轉巴士去“珀麗灣”

未夠一點就入到去


阿囡見到海就已經勁興奮呀!!


我地首先去左NOAH'S PARK
哇.. 唔係嘛
成人要HK$155.- (每位)



唉.. 唔洗咁貴呀!
黎到冇理由唔入去
(真係唔係好值囉!!)


入得去梗係要影下
佢地所謂的動物
唔..
做得都OK真實




見到阿囡不停地同D 動物
SAY HI
SAY BYE

都叫做抵返小小




估唔到
原來係有真動物睇架
但係...
全部都係我勁討厭o既
兩棲類、爬蟲類等...
冇毛動物/生物

見到都怕呀!!




幸好
都有D 4D/3D 短片睇下
阿囡一D 都唔怕
仲"WAWA"咁叫
勁開心


2點幾
係酒店食埋個午餐
普通炒粉麵飯咋...
唔抵食
唔好食

食飽休息一陣
我地就離開NOAH'S PARK
去左新開的『SOLAR TOWER』


要行十幾MINS先到
唔..

SOLAR TOWER係睇太陽系O既野
有 3D 短片睇
(但我同阿囡就全程瞓覺)
唔去都唔覺唔抵

跟住行去『馬灣公園』


呢到亦都係好多新人影結婚相的地方
睇落去冇乜特別
但相信經專業攝影師整好
一定唔錯囉



叉左一個鐘電的阿囡
好似充滿能量咁
好好笑



表情勁多
古古惑惑



唔洗望住媽咪
媽咪一定會答你
『 你靚D!! 』



行到五點幾
就出返去海邊影下相



不可以
不可以
我呢??






講真
馬灣環境都不錯
平日好小人
(相信假日就唔係)
小朋友好多地方可以跑下, 踏單車等
又可以放下狗, 散下步

住o係o個到真係可以靜下
唔洗做...
住o個到就不錯..哈哈



晚餐
我地返出去葵芳食

揀左『牛涮鍋
係任食邊邊90MINS

鍾意食牛的人就多選擇
對於我呢個唔食牛都唔怕
有豬肉及其他野食
飲品及雪糕任食

但係就係因為我唔食牛
如果老公揀貴牛食
我都係要收貴價
就唔抵
所以老公仔話只好揀最平
HK$132/位

D 牛就真係唔得囉!!
好彩服務不錯
下次...



沒有留言:

張貼留言