2013年4月5日 星期五

▌保養 ▌ Putto Skin Care ⓢ

ⓢ ▌保養 ▌ Putto Skin Care ⓢ

已經唔記得左幾時開始
應該係阿囡四個月大後吧...
佢左右手腕一時時會出現一粒粒野
好完又黎

後來睇病問開醫生
醫生話係"濕疹"
開左d 冇濾固醇的藥膏
搽左真係好返
但都唔斷尾

我大肚時已經冇食濕毒野架啦
阿囡... 都咁...
激死我呀!!
…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

嘻嘻
為左阿囡...
梗係要周圍Seach下

最終搵到
COTTON CANDY KIDSPUTTO 系列
老闆娘MAGGIE個BLOG寫到咁好
就本著試下無妨的心態

我冇買晒
只係買左二個PRODUCT 試下先


…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

Putto Ato-secret Liquid


容量: 100ml
價錢: HK$228.-
(會員仲有折)


Putto Secret Liquid蘊含88%NHEB-05TM純天然藥用植物提取物賽絡美得(Ceramide)ß-glucan等保濕成分。


- 能緩解發炎、過敏症狀,減輕皮膚灼熱感和痕癢。




-


具有鎮定、保濕、減緩痕癢及防止發炎的四種功效,效果顯著,適合過敏徴狀或發炎徴狀人士使用。






-

新概念噴霧式樽裝設計,方便使用及携帶。






- 無添加人造色素防腐劑及酒精成份。


用後感:

我每晚幫阿囡搽一次
真係好快吸收晒
唔怕阿囡會點到
而且...
連續搽左幾日
好似真係好左好多
起碼唔見阿囡痕 + 唔見有粒粒


希望真係斷尾啦!!



Putto Secret Multi Stick



容量: 30g
價錢: HK$138.- (會員仲有折)





含有NHEB-05 ( Putto 天然特有專利注冊成份, 對皮膚痕癢同敏感有即時舒緩同鎮靜作用)

全身都搽得
聞落好似小小檀香味
(相信係...d 乳木果 / 堅果味)
唔難聞

最重要係細支 + 止痕
我最怕阿囡俾蚊咬到唔知點算
見到呢支
可以放心d
起碼咬到都有野搽下嘛!!

不過暫時未真正用過
相信好快用得著
呢d 潮濕天氣
最Q 多蚊




沒有留言:

張貼留言