2013年4月5日 星期五

♡ 開奶茶, 七星茶 & 保嬰丹 ♡

▌♡ 開奶茶, 七星茶 & 保嬰丹 ♡ ▌


成日都聽人講
BB 飲奶粉係好熱氣、好濕熱...
而且BB 會好易炆憎、煩躁,又會嚇親等...

媽咪之前湊姨甥女時
多數會買... 要煲的開奶茶

哇... 咁麻煩
對於乜都唔識的我梗係......

所以
要搵隻唔洗煲又方便的

幾個月前 (應該阿囡大約四個月大時)
我放工行過余仁生
發現

呢隻...



主要成份 :
薏苡仁, 小麥, 淡竹葉, 熟薏仁, 麥芽, 穀芽, 燈芯球, 粟米芯

好處:
  • 消化功能更佳
  • 排便更暢順
  • 腸胃更健康
  • 食慾更佳

唔洗煲
沖法簡單
最重要係.... 無糖


不過
我都唔係成日俾阿囡飲
始終太細
所以我多數都係一至二星期一次
我知係小架啦....

咁除左開奶茶都仲有其他架嘛


主治:

用於小兒感冒, 風寒襲表, 食滯化熱所致發熱惡寒, 噴嚏流涕, 咳嗽有痰, 腸胃不適及夜啼易驚等;

主要成分:
川貝母, 防風,鈎藤, 薑半夏, 琥珀, 鬱金(醋製), 天竺黃, 重樓, 薄荷, 膽南星, 天然冰片, 蟬蛻等

好處:
  • 疏風清熱
  • 化痰定驚
    呢個我就開始唔懶惰啦...
    因為阿囡唔怕苦
    仲飲得好開心
    所以一星期最小一次
    每次一支



主要成分:

薏苡仁, 稻芽, 小麥, 淡竹葉, 山楂, 鈎藤, 蟬蛻, 甘草

好處:

  • 消化功能更佳
  • 舒緩胃風氣滯
  • 心情更舒暢
  • 睡得更安寧

呢隻就未試
尋日先剛剛買的
我覺得功效好似同開奶茶差不多
但如果真係可以令阿囡冇咁炆憎
真係唔錯吧!!

而且都係咁沖
簡單方便!!

沒有留言:

張貼留言