2013年4月23日 星期二

♡ ♥ Happy WeekEnd ♥ ♡

▌♡ ♥ Happy WeekEnd ♥ ♡ ▌
相信所有打工仔都期待星期六日的來臨
由星期一等到星期五
足足要等五日咁多
而我仲要等多半日呀

但唔緊要
只緊要有得放

剛過去的星期六 (20/4) 早上
囡囡不知為何一早就起床
見我換衫就不停叫我抱佢
我諗佢以為我去街唔理佢

哈哈..
冇可能啦!!


我當然唔會/亦唔想放過一刻同佢玩的時間
仲有小小時間先出門返工
同囡囡玩下自拍先...



訓練有數的囡囡
真係叻女...
(日日影... 又點會... 唔醒)


玩飽先返工
正!!
*-。-。-。-。-。-。-。--。-。-。-。-*

放工就即刻返屋企
接囡囡返TP
幸好得到好姊妹SANDY的幫忙
我今個WEEK
可以好輕鬆咁返去
(因為重野佢攞晒... 謝謝妳)
返TP 同婆婆家姐仔
食個 TEA & 行下街
就返婆婆屋企

大家嘻嘻哈哈
就一日


*-。-。-。-。-。-。-。--。-。-。-。-*

星期日 (21/4)
老公仔俾衰老細攪到冇得放假
唉... (XYZ%$@....)

算吧!!

冇街去
咪留O係婆婆屋企玩到五點先返屋企吧




其實好開心囡囡而家
肯同其他人玩
唔會好似前幾個月咁
喊爆

大個左真係唔同左
我都可以放心下

沒有留言:

張貼留言