2013年4月8日 星期一

☆ Expired?? Soon... ☆

▌ ☆ Expired?? Soon... ☆ ▌

午飯後
收到不名電話來電

原來係『再見寵兒』即係
仔仔的靈位又到期了

一直心裏記得的
是五月先到期
真... 善忘吧!!

唔緊要啦...
幸好佢地提我咋

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

諗一諗
即係咁就一年啦

冇心肝的我
原來一年冇探仔仔啦

真對不起!!

轉眼間
仔仔就走左7年多
而我就一年比一年懶惰
由個個月去探 -> 幾年月探 -> 一年俾錢時先探一次
我真係... 唔要得呀!!

不過我知仔仔佢一定唔會怪我
應該咁講...
佢都懶得理我

我有諗過...
不如把仔仔的骨灰... 土葬
但..
諗左好耐
都好似唔捨得咁....
因為土葬左... 就冇晒
最後留下來的... 都冇埋

唉...
又再俾我諗多諗先

沒有留言:

張貼留言