2013年4月2日 星期二

♡ ♥ EasTer HoLiDay ♥ ♡

╭。☆║.♡ ♥ EasTer HoLiDay ♥ ♡.║☆。╮


2013.03.29 - Easter Holiday Day 1四日假期的第一天
原本打算留在家中
因為天文台話會下大雨
點知....
冇雨喎居然

咁婆婆(我阿媽)就打電話俾我話接阿囡返去
吓...
唉...
是但啦!!
老公仔俾.. 我一定樂意
而且阿媽仲特登黎YL 接我地
咁咪返TP 囉!!

兩星期冇返TP 的阿囡
冇陌生的Feeling
我諗佢真係大個囡
因為幾個月都唔係俾公公的阿囡
今日居然俾公公抱 + 同公公玩得好開心

叻女, 抵錫!!



一個小小的欖球都可以令阿囡玩得好開心




雖然冇得出街
但... 都好滿足




2013.03.30 Easter Holiday Day 2今日係觀音誕
我地當然要去拜神 + 食齋啦
(而且仲有一個任務... 上契, 詳情唔講, 秘密!! )

可惜今日天公都係不造美
令人心情都不是很好

上午做完正經野
下午我地就返TP 行下街

阿囡都收到姨媽送上的EASTER PRESENT
係佢近期愛上的
THOMAS
(不過~ 只有PERCY...冇計)
但睇阿囡個樣



…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。
2013.03.31 Easter Holiday Day 3
今日係老公仔例假
所以... 又係出街行行的日子

今次選擇近近地的沙田行下
一來多bb野
二來唔太遠, 方便媽咪返屋企

只係一年冇行過姐...
哇..
d shop 唔同晒囉!!
不過有一樣野一定不會變
就係...
都係咁多人

一田 → 玩具反斗城 → 無印 .....



行到六點幾
我地就返TP 食DINNER

為左坐得舒適
我地揀左
又係食
丼丼屋TP 分店
服務 - 都OK
食物 - 都OK
環境 - 舒適

我地食日本野
阿囡又係食日本野

因為去街冇煮粥仔
所以今日買左呢隻
『粟米薯仔南瓜粥』

第一次食都食到2/3 樽
乖女, 下次可以try other one 啦@@


…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

2013.04.01 Easter Holiday Day 4

雖然今日天氣好好
但因為老公仔返工
得我一個就費事出街

留在家中同我個寶貝玩下都好



幾個月前仲未識得玩
而家做左.... 『破壞王』


個小森林就黎俾阿囡
催毀架啦!!




不過咁先証明
阿囡真係大個女好多!!
同佢玩時... 終於有互動!!
期待佢識爬同行....







沒有留言:

張貼留言