2015年9月25日 星期五

▌香港一遊 ▌ 圓方 ● 西九龍

上星期六唔洗返婆婆屋企 (佢地要回鄉祭祖)
我地就出外走走...

原本諗左好多地方... eg: 迪欣湖、啟德碼頭...
因為爸B 想幫囡囡影相    (難得佢肯揸大機喎! 我一定支持佢)
但係.... 天氣咁熱... 長期室外一定唔得啦!! 
所以.... 呢到唔去啦!  o個到又唔去啦!....
最後就揀返老地方   - ELEMENT

一個唔多人又舒服的商場
坐西鐵再轉港鐵   話咁快就到九龍站
第一個要去的地方    360 (THREE SIXTY)


冇錯!! 
就係佢 ♥ 最愛 ♥、♥ 最滿意 ♥、♥ 最開心 ♥ 的地方


小霸王黎到呢到,就好似玩急口令比賽咁 
不停咁講,不停咁叫.... 開心地跳下跳下..

媽咪,你睇下幾多魚魚? 
睇下有咩魚先?      
呢條係咩魚黎架?   咁大條o既? 
見唔見到石班呀? 
Ee... 呢條咪紅衫魚囉!!     點解冇大眼雞o既??
呢條又係咩斑?
哇! 好大隻crab呀! 
媽咪,你見唔見到crab呀?

(全部係出自佢把口架!!  仲有好多.... 快到記唔到囉!)


佢對海洋動物的喜愛度
好似只有增加   沒有減小到囉!!

(諗諗下.... 由佢識講野之後
duck duck → 魚.... 
就真係乜乜都"魚""魚""魚"喎!!
佢第一個識串的英文字  唔係apple.... 係 fish 囉!!)


係 360 行左 N 咁多個圈之後
終於可以離開去第二到行下、影下相啦!!


見時間尚早    太陽又唔係太曬
就上去平台公園行下,俾小朋友放下電


玩左大約半小時   就落返商場涼涼冷氣
行到累累地   不妨去 HMV 隔離的 Metro Books
小朋友可以係到睇下書仔   大人又可以坐低休息下


休息左一陣   食埋個 TEA ~   三點零四點呢D時間
出室外就比較上舒服D
我地就由圓方行去西九龍

好似好耐冇黎呢到咁
睇返相片先知,對上一次係2013年啦! 
哇? 兩年啦!  
上次佢就未識行     今次佢就跑呀跑呀~


我的小寶貝不再是BB 
感覺真係大得太快啦!  好唔捨得
(心中開始有 D 酸酸的,知道自己係時候放手了)
真係抱得幾多得幾多呀!~ 哈哈~


西九龍呢到真係一個影相、野餐的地方
近海 - 海風吹埋黎好舒服
大草地 - 小朋友可以任佢走黎走去
踏單車  - $10租單車真係好抵   (注意: 小朋友未識踏就唔好租)


呢日我家攝影師好落力為佢御用小Model 影相
而呢位小Model 都尚算合作啦!
我..... 我呀! 咪做阿四囉!!
整頭呀~ 抺汗呀~ 陪走呀~ ......


不過見到呢二個咁溫馨的背影
心中又特別甜喎!! 哈哈~ 

呢個 post 的相全出自我手的
因為數量太多+難得的機會
所以就用另一 post 再記錄! 


回顧: 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.09.19 (Sat) ~ 3y2m6d 
Place:  圓方 / 西九龍

9 則留言:

  1. 好靚呀啲相,我都好鐘意圓方呢度。

    回覆刪除
  2. 好靚呀啲相,我都好鐘意圓方呢度。

    回覆刪除
  3. 圓方0既平台公園好玩嘛? 我想帶峻峻去呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都OK, 有3款遊樂場, FOR大中細小朋友玩

      刪除
  4. 小霸王講嘢好叻呀, 咁快就識串字添, 我囡仲係講得麻麻咋, 下個月開始,學校仲要玩 Show & Tell 添,我都唔知佢到時點呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. SHow & Tell 咁正?
      其實小朋友唔好迫佢, 由得佢自然發展

      刪除
  5. 我都好鐘意去西九龍玩㗎,喺到睇日落實在係very good

    回覆刪除