2015年9月14日 星期一

笑笑小語錄 @ 37 個月

笑笑小語錄: 

【甜心事例  (一)】 

有日夜晚準備一齊瞓覺時,我見小霸王唔多開心咁,咁就同佢傾下計....

我: 你係咪唔開心呀? 無論開心定唔開心你都可以同媽咪分享
小:  .......
我: 唔緊要架喎! 你講俾媽咪知啦!
小: .......
我: 咁不如媽咪同你講先啦! 我今日好唔開心呀!
小: 媽咪,點解你唔開心呀?
我: 因為我一返到公司就俾老細鬧呀!
小: 你俾邊個鬧呀?
我: 俾老細囉!
小: 係邊到鬧你呀?
我: 係公司囉! 所以媽咪好唔開心呀! 
小: 媽咪,no sad, happy (雙手輕撫我的臉)
我: Thanks bb

♥ o個刻我真係好窩心,因為冇諗過小霸王可以做自己的傾訴對象 ♥ 原本諗住開解佢,卻變成佢開解我 ♥ 

【甜心事例 (二)

有一晚如常陪佢睇書書,揭到講月份的那一頁,我依然係會話佢知,一年係有十二個月,一月係 January、二月係Feb...... 點知當我讀到七月,佢居然識讀 July、August.... 哇! 真係嚇我一跳,冇諗過佢會記得,竟然佢記得咁我就話佢知邊個月份有邊個生日..... 點知第二晚佢...

小: 媽咪,一月點讀呀?
我: January 
小: 咁邊個生日呀? 
我: 冇呀! 咁你記唔記得你邊個月生日
小:  .....  邊個月呀?
我: 哦! 唔記得... 係 July 呀!
小: July 囉! 媽咪係 August 嘛!
我: O.. u remember it, Thanks BB

♥ 只係講左一次,就記在心中,真係我的甜心公主。但好攪笑係.... 我明明話佢知 " 我同爸B生日都係August"架? 點解佢只記得我呢? 生女真好... 哈哈~ ♥ 


【甜心事例 (三)
呢日唔記得同小霸王講開乜野.....

我:  你記唔記得爸B 電話?
小:  記得
我:  咁幾多號?
小:  94XX XXX1嘛!
我:  吓? 真係記得喎! 叻叻! 咁媽咪呢?
小:  唔記得
我:  64XX XXXX 
小:  都係唔記得

♥   爸B 知道囡囡記得佢電話號碼不知幾咁甜呀!  我仲叫小霸王自己試下打俾爸B,又真係打到喎!~ 



【攪笑事例 (一)

如果夜晚得閒的話,我都會同小霸王講故事 ,除左講故事,近排多左個... 角色扮演(上課),即係我做老師,佢做學生

我: 好啦! 各位同學要返埋位啦!! 
(小霸王就會幫手放好佢的同學仔同埋攞一本佢想講的書)
我: Good morning children
小: Good morning mommy 
我: 好啦!~ 我而家點名,小朋友要舉手講到
(小霸王就會續一扮演及配上聲音)
...............................................

以下係佢的朋友仔... (越來越多...)
左起: Piggy、BaaBaa、Myolie、Snoopy、Nemo1、Nemo2、Moon、Star、NeighNeigh



【攪笑事例 (二)

由於小霸王開左學,佢每朝早返學前 / 夜晚瞓覺前我都會幫佢搽油係腳板底 (咩油遲D再詳講),但搽之前佢都會問我搽咩....

小:  媽咪,搽咩油油呀? 係咪Lemon?
我:  唔係,lemon係返學前搽的,夜晚瞓覺我地搽另一隻?
小:  搽咩呀?
我:  我話.... 唔! 草草油!
小:  我都唔食草? 唔洗搽草草油啦!
我:  佢係薰衣草油,咁你當花花油吧!
小:  哦! 

♥  真係笑四我! 我知佢唔食草? 咁我諗住草草油易記過薰衣草油嘛! 下次都係講返全名吧  


【攪笑事例 (三)
話說有晚我諗住用雞蛋銀戒指幫小霸王碌碌去下風去下火,向來佢都唔鍾意架啦! 預左佢會爆喊+唔鍾意,點知..... 爆喊之餘仲爆笑.....

小:  我都話唔雞蛋囉! (喊住講)
我:  碌下D風呀! 等你舒服D嘛!
小:  我都唔鍾意雞蛋O既!
我:  係啦我知你唔鍾意,但係好快碌完架啦!!
小:  唔雞蛋呀! 雞蛋唔係碌架係用黎食架! 所以我唔雞蛋呀!
我:  ........ (呆咗一陣)  係囉! 我都知雞蛋係O食既!~

♥ 真係唔知話佢叻定係醒好.... 哈哈~

**************************************************************************************************

說真的,過左  Trouble 2 後踏入 Terrible 3,小霸王係任何事情都好有個人主見,不論是穿衣の道、飲食方面、閱讀方面..... 都係佢自己揸主意,咁當然唔正確的我會堅持我的主見啦!  不過,同佢溝通時,佢的反應呀? 答覆呀? 呢d 就真係...... uncontrollable

爸: 你今日食咩茶點呀?
小: 唔記得左啦!  / 唔知喎! / 食左好多野喎! ....

爸: 你今日上堂唱咩歌歌呀?
小: 唱左好多歌歌囉! / 唔記得! / 早安歌囉! ...

爸: 爸b返黎你要講乜架?
小: 爸b
爸: 冇嗱?
小: welcome!

Welcome to S.K.Y. Lovely Family


11 則留言:

  1. "過左 Trouble 2 後踏入 Terrible 3,小霸王係任何事情都好有個人主見" <--- 絕對認同,我囡都未夠3 歲,已經開始咗 Terrible 3一段時間了,有時真係會比佢激到彈起~

    回覆刪除
  2. 小霸王好叻女,學野好快,又sweet, 真係個小甜心呀。

    回覆刪除