2015年9月26日 星期六

私影 @ 圓方 ● 苗團公園

嘻嘻~ 其實我另出一POST的原因
除左因為相多之外,其實係想讚美一下爸B

說真的,
大熱天時要帶住部大機出街已經唔係件易事  (除非好愛影相啦)
仲要周圍追住佢黎影,身水身汗......
♥ 爸B,多謝你的辛勞! ♥ 

最後相片出來  雖然唔係張張都影得好好
但係都有好多滿意之作
就由幾百張相片中   揀 D 我好鍾意的俾大家睇下



原來小朋友唔望鏡頭   會有另一個感覺





MODEL 上身   ♥  非常合作 ♥






自然的笑容   永遠係 ♥ 最可愛 ♥ 最動人 ♥ 最甜蜜 ♥
♥ Keep Smile ♥




♥ 頑皮古惑的一面   原來都幾特別喎  ♥





真係好想爸B  多出機影阿囡
爸B 鏡頭下的小霸王    同媽咪鏡頭下的佢
對我黎講   感覺好唔一樣
小霸王好似自然多D  (我估係我陪佢玩,我引佢)
所以我真係唔想  只得我影囉!! 哈哈~ 
爸B 要多多參與  ♥  唔該晒  ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

10 則留言:

  1. 草地甜笑張最靚,好有少女味

    回覆刪除
  2. 小霸王好開心 wor~ 同埋我覺得小霸王同家姐仔有 d 似樣呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sharon, 你已經唔係第一個咁講, 我都覺得小霸王同家姐仔有 d 似樣, 哈哈

      刪除
  3. 大熱天時要帶住部大機出街已經唔係件易事<----非常同意,
    但影到靚相會好開心呢 ^^

    回覆刪除
  4. 揸大機真係堅辛苦,仲要自己唔識影,daddy真係要讃呀!有機會都去圓方平台玩下先,我只晩上去過吃飯,原來都幾多野玩

    回覆刪除
    回覆
    1. Kelly, 其實o個到最主要係唔多人, 小朋友任走任跳都唔洗擔心

      刪除