2015年9月10日 星期四

♥ 屬於她的水族館 ♥

小魚迷呀~ 小魚迷~ 
你身邊的人真係太太太太..... 愛你啦!  ♥ 
見到魚的東西一定會記得買俾你
(特別係... 勁錫佢的姨媽媽,去到邊都好似傻婆咁搵魚)

 ♥ 多謝晒~ 舅父舅母送上兩款
好得意+像真度好高的魚魚貼紙

呢位愛魚魚的小朋友不顧一切咁
貼呀~ 貼呀~ 貼呀~
左邊貼完   右邊又貼過
目的只有一個『貼晒佢為止』


話咁快   就 KO 晒兩張貼紙啦~
♥ 屬於她的水族館 ♥ 誕生


♥  佢簡直係大大大大滿足呀!~ ♥  


佢真係好開心架!~ ♥  
我心諗:   唔係嘛! 連沖涼都要對住你 D 魚?? 真係多得你唔小呀! 

佢望左D 魚好耐,跟住仲問我
小:   媽咪,點解冇錦鯉O既?  咁小魚魚O既?
我:   吓? 咁小?? 
小:  要叫舅父買錦鯉先得
我: 我唔叫架,要叫你自己叫呀
小:  哦!~ 下次我叫舅父買

唔好啦卦?   成廿幾三十條魚你都話小??
我每晚沖涼  已經好似俾廿幾三十對眼望住咁
尤其係O個條笑都見牙唔見眼的鯊魚    真係驚多過喜囉! ♥ 

囡囡呀~ 可唔可以改變下~ 鍾意狗仔呢? 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

6 則留言: