2015年9月29日 星期二

Dinner @ Izumi Curry (Mr. Potato Head Cafe)

前文提及我地去左西九龍玩夠啦~
玩都天黑先走呀~ 就諗下去邊到醫肚

嘻嘻~ 見好多blog 友仔都去左
我又親下熱鬧去試下先
我講緊的就係 薯蛋頭先生cafe

我地返到 V City 已經差不多7:45pm    (正正係食晚飯時間)
都諗緊會唔會好多人? 諗住多人就放棄

點知? 出乎意料之外   係唔洗等位直接可入座囉! 
見餐廳內的座位真係唔full    我諗得七成左右咋!!


餐廳門口擺放左好多Mr. Potato 的產品


睇下食乜好先?? 


見未食得野,就叫小霸王去中間位置玩下玩具
o個到擺左好多配件俾你任拼 Mr. Potato


yeah! 有野食啦!
我地叫左三個set

(上) 奄列牛肉咖哩飯 配上咖哩汁
(下)   吉列豬扒飯  配上日式燒汁  (額外加左奄列)

汁  - 我個人覺得咖哩好味得多,日式燒汁太酸
奄列 - 爸b 話好好味
飯 - 如果係熱熱地會好味好多囉


迷你漢堡薯角套餐
咪睇佢細細個呀~ 食落都幾飽下
味道不錯! 


每張枱都會有不同款的 Mr. & Mrs. Potato 公仔陪你影相
可惜我家的人  對佢地一點都冇興趣  


so far 我覺得 Mr. Potato Head Cafe 的
食物 - 尚算可以啦!
服務 - 都好nice
環境 - 都ok 唔會好迫
價錢 - 一般啦!! (平均人頭價百幾蚊)

不過由於Mr. Potato 唔係我杯茶
所以短期內唔會再去囉! 哈哈~ 


由於食得太飽,我地就周圍行下
最後小朋友就收穫豐富啦!! (左一件又一件)


** Izumi Curry FB:  https://www.facebook.com/izumicurryhk **

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.09.19 (Sat) ~ 3y2m6d 
Place:  Izumi Curry

8 則留言:

  1. 小霸王收穫豐富 wor~ 熊貓袋入面件玩具係乜呀?

    回覆刪除
  2. 依家應該好D 了,記起初初開時,真係超多人呢~~~@@"""""
    嗯,我覺得熱潮一過,也許佢地會執呢....((嘻,咁講好似好衰咁添 ^^"").....
    因為其實佢地D 野唔係好好食.....而且又唔抵......

    回覆刪除
  3. 通常呢啲主題餐廳去一次就唔會再去..XP

    回覆刪除
  4. 我諗住去, 諗咗成個暑假都未去。希望10月去到 ^^

    回覆刪除