2015年9月11日 星期五

♥ 沒事幹的週末 ♥

呢個週末.... 我地冇返婆婆屋企啦!~ 
點解?? 
咪就係逃不過"病菌"的威力囉!

開學都冇 2星期,佢就打敗仗啦!
但係今次我估主要係佢"要長高" (發骨節)的緣故

頭 3日體溫比平時高 (冇發燒)  - 正常上課
到第4、5日 輕微發燒  - 放假休息
到第 6、7日 冇發燒但咳咳咳  

頭幾日我都只係用EO 幫佢舒緩下
到佢真係發燒我就冇用啦!  帶佢睇下醫生好
我個人想用架! 但始終暫時未俾到信心家人
唔緊要! 我會努力研究 ♥

小朋友病就真係辛苦過自己病
見佢咳到好似個"阿婆"咁   都唔知好笑定好嬲
(醫生話佢冇事的,只係氣管敏感)

病左就梗係冇得出街啦~ 要在家休息 ♥ 陪瞓  ♥ 陪玩  ♥


玩得唔知玩乜好時   就陪佢玩下剪剪貼貼

 ♥ 當做幫佢練習下做勞作吧  ♥


唔知點解小朋友咁鍾意玩剪刀? 
大人睇見真係一剪一驚心    唯有牛咁眼望實啦~
不停提佢自己要望住、小心用剪刀..... 


踏入K1  真希望唔好咁多親子勞作
要做學校做吧~ 哈哈  ♥

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.09.06 (Sat) ~ 3y1m24d 
Place:  Home 

8 則留言:

  1. 返學兩星期, 我女都好似有少少作病, 唉~

    回覆刪除
  2. 我囡星期日果日出街食完飯都無事, 點知臨瞓前發高燒 (38.7) , 食咗退燒藥, 第二朝又無事, 可能又係發骨節~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能, 呢個階段小朋友係要長高

      刪除
  3. 一返學就好易病,小霸王快D好返呀﹗
    我最近都想買返把剪刀畀燒腩仔,但唔知去邊到買好,你用緊把係唔係小童剪刀來㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks ivy.
      用緊把係唔係小童剪刀來㗎? --> 係普通小朋友剪刀咋, 唔係o個d 話安全剪刀

      刪除
  4. 噢....真係.....一返學好易生病....
    巨龍都病左....嗚嗚.....................

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, Samsam!
      學校真係最多菌的地方,要小心呀!
      經驗的媽媽話小朋友到K2之後會好D

      刪除