2015年9月2日 星期三

♥ 暫別了,我的表舅父、表姨 ♥

話咁快就一個月啦~ 小霸王暑假完結
而英國回來的表舅父、表姨都係時候要返去返學囉!

呢一月來,每星期六日我地都見面
一齊食野、一齊去玩、一齊影相
(感情真係深厚左)

說真的,我呢個表姐都係第二次見呢個細表妹架咋
上一次見面 - 2013年新年
MEISZE 同小霸王一樣得半歲左右大
(相信佢完全冇呢個記憶)

相隔兩年多再見    初頭都有點陌生
但估唔到....  好快
我就成為唯一一個可以抱佢的女人 (除左佢媽咪以外)

據姑婆話.... 
因為佢樣子可愛,D 鬼佬成日眼甘甘望住佢,令到佢唔鍾意俾人望
因為外國教育問題,小朋友喊係由得佢的,所以...... 佢係好喊得

總結:  佢唔係一個容易照顧的女孩
(但多謝你肯接受我 ♥)

希望下次見你,你會記得我,會更聽話、更靚女
♥ 好鍾意你甜美的聲音 ♥


唔係正係妹妹可愛, 哥哥都好得意架
我呢個細表弟,好鬼怕醜, 唔多肯俾我影佢
但佢講中文時好攪笑好打耳, 
食外國野、飲外國水係咪都靚仔D架呢?


哈哈~ 多謝你地
♥ 讓我家小霸王過左一個特別的暑假 ♥


♥ 好想你地年年都返黎呀 ♥ 
小朋友多D、屋企就熱鬧 D、開心D 
Miss U all so much 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

6 則留言:

  1. 小朋友多D、屋企就熱鬧 D、開心D <---同意呀 ^^
    細表弟好靚仔呀,成個明星咁^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks SamSam! 我都覺得細表弟好靚仔架, 唔知係咪英國水唔同D呢?

      刪除
  2. 嘩﹗真係兩兄妹都咁靚仔靚女喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!真係想知佢食乜同飲乜多呀... 哈哈

      刪除
  3. 表妹好乖巧好斯文, 表弟真係好靚仔呢~~~
    係外國長大既小朋友即使明明血統係100%中國人都會覺得好鬼架 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 明明血統係100%中國人都會覺得好鬼架==> yes, 點解呢? 好奇怪呀!

      刪除