2015年9月9日 星期三

※ 兒童閱讀計劃 2015 ※

之前我有提過 K1 新目標 
係想多帶小霸王去圖書館或者多借圖書俾佢睇
為左唔想自己善忘唔記得或者俾藉口自己冇做到
所以........

9月1 日開學日那天放工
我就即刻去圖書館幫小霸王申請圖書証
仲有參加埋"兒童閱讀計劃 2015"

呢個兒童閱讀計劃的目的
引發兒童及青少年對閱讀的興趣,培養他們養成良好的閱讀習慣,擴闊他們的閱讀範圍和知識,提高他們運用語文的能力,並鼓勵家長積極參與子女的閱讀活動。

由於小霸王年紀細,我地只可以參加
家庭組(幼稚園至小三,由家長陪同)

呢個計劃由由每年的 9月1日至翌年的8月31日止,
會員會獲發兒童及青少年閱讀計劃「閱讀足印」記錄冊一本,以記錄會員的閱讀進程。
凡閱讀 6本書籍或以上,可獲頒發證明全年閱讀書量的證書。


一個可以讓小朋友睇多D 書的機會
又係一個免費的親子活動
你地參加左未呀?? 快D參加啦!!

PS: 
一年閱讀 6本書,應該唔係一件難事吧!! 加油! 
目標係有咁多睇咁多


Welcome to S.K.Y. Lovely Family


10 則留言:

  1. 等我都帶小芊芊去申請先~
    你就好, 放工仲有時間同小霸王去圖書館~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實放工冇架, 我都係諗住放假去咋

      刪除
  2. Thanks for sharing~ 個活動好好 wor, 而且一年睇 6 本書, 目標好易達到啦~

    回覆刪除
  3. 我成日都話今年要參加,結果九月過咗兩個禮拜,次次去到圖書館都唔記得,好彩你提一提姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要喎! 九月先剛開始, 仲有好多時間, 記往啦^^

      刪除
  4. 每次去圖書館都見到有媽媽狂抄書名,應該係呢個閲讀計劃,原來9月開始,等我又去八下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係? 聽聞佢地係唔CHECK KA, 一本可填上80本, 用完可換新...
      媽媽狂抄書名 --> 咁又可苦呢?

      刪除
  5. 我年年都想申請, 但年年都唔記得.. 唔知而家仲有冇得申請呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架, 而家先剛開始, 到完前都可申請, 只係你睇書時間會小左姐

      刪除