2015年9月30日 星期三

♥ 一動一靜的週日 ♥

週日只有我倆的時間   怎樣過好呢??
由於前一天都玩得幾疲累
呢日就來個輕鬆簡單D 吧! 

早上吃過早餐後
♥ 我倆 慢慢地由家中行去目的地 

一個涼住涼氣、唔多人又可以放下電的地方
屏山體育館
(即係 ♥ 我倆的秘密天地 ♥ )

都耐冇黎啦!!  
好彩環境依然係好乾淨整齊


最重要就係冇乜人
小朋友可以任佢走、任佢玩


對上一次黎   仲要我陪在身邊的
今次   我已經可以坐在一旁望住佢自己玩啦!!
(輕鬆得多 ♥ )

好開心見到佢肯禮讓,讓小弟弟先玩 ♥ 
見到小弟弟  成功完成   佢又會拍手以示鼓勵 
(大個囡啦~ 感動ing ♥ )


玩左約半小時   佢主動要求離開
咁我地就去左圖書館睇書


任佢揀選佢想看的書籍
教佢自己坐在一旁靜靜地閱讀
睇完再放返去收集車子上


今日表現都不錯   尚算聽話
睇完書   我地就返屋企啦!
食下野、午睡、玩下玩具......
♥ 滿足的一天 ♥ 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.09.20 (Sun) ~ 3y2m7d 
Place:  屏山圖書館


9 則留言:

  1. 屏山,元朗?好近我呢!^^

    回覆刪除
  2. 屏山,元朗?好近我呢!^^

    回覆刪除
  3. "好開心見到佢肯禮讓,讓小弟弟先玩 ♥ 見到小弟弟 成功完成 佢又會拍手以示鼓勵 ♥" <--- 小霸王好叻呀,比著我囡,我估佢會覺得小弟弟太慢而打尖,ha ha.....

    回覆刪除
  4. 呢度我都想去啊,一定要搵次去下 ^^

    回覆刪除
  5. 小霸王都唔霸王, 好叻女

    回覆刪除
    回覆
    1. kelly 你過獎啦, 佢唔發脾氣就真係好好囉

      刪除