2014年11月11日 星期二

晚餐 ● Saizeriya 意式餐廳

上上星期六晚   唔洗返婆婆屋企
所以我地就黎個 三人晚餐先

七點左右  我同小霸王先去銀座搵位等爸B 收工返黎一齊食
爸B 話想去試下佢未食過的Saizeriya

是但啦!! 都預左要等位
最後等左45mins 左右就可入座

我地 3 個人叫左 5樣野
包括: 1 個Pizza, 2 款前菜 /小食, 2 款飯 / 意粉

下: 煙肉菠蘿比薩 $29.-


上: 明太子魷魚意大利粉 $32.-
下: 地中海海鮮焗飯 $29.-




上: 甜蝦沙律  $24.-
下: 蒜蓉焗田螺 $24.-

(長期人氣 NO.1)






埋單: $138.- 

Saizeriya 食物的份量 唔算十分多 (適量)
咁就可以叫多幾款野食 
味道都尚算可以!! 
以呢個價錢係 P 記根本只可以食個PIZZA 咋
所以都叫做平靚正,好抵食!! (如果對食唔係勁高要求的話)

唔怪得咁多人等同越來越多分店啦!!
下次可以再黎 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.01 (Sat) ~  2y3m19d
Place:  Saizeriya 意式餐廳  @ TSW

 Saizeriya: http://www.saizeriya.com.hk/tc/menu.php?id=141027

4 則留言:

  1. 對呀,好抵食,而且又可以叫多D 唔同款,GOOD 呀~~
    你有冇飲汽水呀? 任飲架.....可惜我冇得飲.....嗚嗚......
    生完我會再去食,主攻任飲可樂,嘩哈哈~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. SamSam, 我冇飲呀, 因老公話佢唔想飲咁多可樂喎! 激4人

      刪除
  2. 我上次第一次食, 都覺得好抵食都叫算係好味...又任飲
    三個人食賣單都係百幾蚊, 真係平到笑..kakaka

    回覆刪除