2014年11月19日 星期三

▌香港一遊 ▌ 大埔海濱公園

自小都好鬼細膽的小霸王    唔係樣樣野都敢試
要小FAN 試俾佢睇  有時出動埋又art 又氹都未必得

今次佢居然肯試  
其實三輪車佢係有試過坐  但一行就話唔要
所以    試過幾次之後都冇再迫佢
諗住等佢再大D 先再試

點解突然又試?? 
咪因為佢前兩日係街見到個小朋友踏單車
佢個樣好想玩咁  我咪同佢講  返婆婆屋企玩

媽咪講過會算數的
上上星期日o係婆婆屋企  攞返架單車仔出黎
以為佢都係3分鐘熱度   點知? 又唔係喎!! ♥♥


竟然咁俾面   我地就去遠d 玩下囉!!
yeah!! 出車啦!! ♥♥


由婆婆屋企行過去海濱公園
慢慢行都要 20-30分鐘

到左遊樂場   呢位小朋友又點會再理架單車呢?
仲唔去玩其他咩?? ♥


爸B 仲帶左佢鍾意的吹波波


♥♥ 遊樂場真係.... 兒童玩樂世界 ♥♥


♥♥ 一個開心的地方 ♥♥
♥♥ 一個快樂的地方 ♥♥


♥♥ 一個玩到你唔願走的地方 ♥♥
♥♥ 一個玩到大人半死的地方 ♥♥


不過 ~ 小朋友開心就咩都值得的 ♥


玩完遊樂場   我地去大草地走走 ♥



可能玩得太開心  小霸王表情動作勁多 ♥



哇!! 望咩咁入神呢??


望完再望  一個唔夠
♥ 兩個一齊望 ♥


爸B 話呢張俾佢感覺影婚紗照咁
(哼! 你影婚紗照邊有咁合作呀!! 李先生)


佢地兩個咁專心望的.... 就係天上的風箏
真係又多又大又靚!! ♥

玩左大約一小時   我地就走啦!!


♥ 因為公公婆婆等緊我地飲茶呀 !! ♥


玩到又累又肚餓仔 
唔埋咁多  食野先! ♥



星期日出外走走   吸收下新鮮空氣
行下散下步   真係不錯的 ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.09 (Sun) ~  2y3m27d
Place: 大埔海濱公園 / 嘉年華海鮮酒家


沒有留言:

張貼留言