2014年11月3日 星期一

感冒 →喉嚨發炎 →氣管炎

十月份對小FAN 來講   真係痛苦的一個月
除左個人身心疲累之外
荷包都重傷埋
發生咩事?? 唉唉唉
咪又係小FAN勁唔想發生的事囉!!
『小霸王又病了』

係呀! 上個月尾先病完咋!!
返左兩日學   就俾人傳染左感冒

休息三日好返晒 再返學
唉.... 又病....
喉嚨發炎

三日後... 一停藥又黎咳..
氣管炎


感冒 →喉嚨發炎 →氣管炎


醫生睇左 3 次
抗生素足足連續 食左 10 日
完全冇返學 差不多 2星期多


咳呀咳呀~ 
流鼻水呀~ 
聲音沙啞~ 

兩星期後,小霸王的PIZZA面突然.... 冇左!!
(唔紮起頭髮都唔咁覺)


真係心痛死媽咪啦!! 


你要食返多D飯仔先可以同病菌對抗架!!


不過食藥真係令佢好炆、易喊
雖然聲音沙啞,但佢依然愛唱歌!! 


兩星期冇返學,老師都有問我
我都照實回答:『我個囡,好返又病過,我真係唔想更加嚴重。 所以好返晒先返學。』

小FAN 明白小朋友返學一定會易病
但我覺得學校應該提醒家長小朋友生病就唔好返學
始終都係 N 班姐,身體係咪重要過返學呀!!



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2014.10.06 ~  2014.10.24 

2 則留言:

  1. 嘻.....小霸王病左都好精靈呀 ^^
    原來感冒真係會變成氣管炎 @@".....
    我細個時成日咳,我媽就同我講咳會變成氣管炎--> 肺炎....我一直以為佢呃我,因為佢次次都咁空我 XDDD.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇諗過會咁架, 醫生話感冒菌入左氣管就會變成氣管炎
      真係唔可以唔信呀

      刪除