2014年11月28日 星期五

親親大自然的週末

終於黎到最後一個唔洗返工的星期六啦
真係好耐未試過連續 四個星期六不用上班
多得幼稚園面試令我要豪請星期六    哈哈 ~ 

說真的,4年前的小FAN 係唔會咁諗
因為o個時係五天工作週,但奈何轉左新工係返六日冇計
而家有長短週好過冇啦!!     (加油呀~ 要繼續向老闆爭取唔洗返 ♥ 諗下好?)

講返正題 ~ 
呢一日唔洗返工,但一早婆婆的來電叫我地快 d 出門啦
唉 ~ 婆婆一早已經黎左元朗等我地

去邊?? 咪就係返婆婆兒時住的地方拜神囉!!
又有一個俾小霸王去親親大自然的地方


雖然冇牛冇羊,但有草有樹都不錯吧!! ♥♥


呢位小朋友一黎到田就不停搵 butterfly


除左可以親親大自然之外,仲可以俾佢接觸下小動物
不過都唔小.... 係大大隻的唐狗♥


佢係完全唔驚,仲問我摸唔摸得?
梗係..... 唔得啦!! 
雖然阿財係好乖唔咬人,但唔可以肯定佢100%唔發脾氣架嘛!~!


叫佢行近小小影相,點知阿財唔多 so 佢?
佢就扮阿財咁坐~ 笑四人 ♥

同阿財玩完,佢又發現新野 ~ 


追呀~ 追呀~ 追呀~
搵呀~ 搵呀~ 搵呀~


小霸王: 依 ~ 係呢到? 呢到有呀!!

佢搵咩? 
係細到冇朋友的 ~ ANT 螞蟻囉!!
呢隻螞蟻忙住搬食物返屋企呀! ♥


玩左大半日,我地就坐車返大埔婆婆屋企囉!!
返去樓下食個 late lunch 先

呢位小朋友每個星期都會玩呢個彈波波
陪佢玩的多數是婆婆或爸爸

小FAN 印象中,佢係唔識自己彈的
但點知? 今次小FAN 陪佢玩時,佢居然自己彈到喎??
(之後問返婆婆,婆婆話: 識彈好耐啦! 我教架嘛!!)
我真係後知後覺、大驚小怪 ~ SORRY! 


小霸王玩左 6 次,犀利呀!! 仲有玩到有禮物! 叻叻 ♥


玩飽就返婆婆屋企囉!!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.22 (Sat) ~  2y4m9d
Place: 元朗 / 大埔

6 則留言:

  1. 哈哈,原來小霸王都鐘意琉呢部彈波波機,巨龍又係呀 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 彈波波機真係中晒小朋友心意.... 好彩$1次咋...

      刪除
  2. 哈哈, 原來個個屋邨都有, 小芊芊又係一見到就走去彈架!

    回覆刪除