2014年11月12日 星期三

▌香港一遊 ▌青衣公園 ● 海濱長廊

上上星期六  冇係婆婆家過夜
所以星期日我地又可以諗下地方去玩

可能知道有街街去的小霸王   心情大靚
連平時唔多鍾意刷牙o既佢
居然擺晒pose俾我任影  真係古靈精怪呀!!


刷完牙之後   小 FAN 問佢想去邊?
佢居然答我: 去迪士尼!
我話: 好貴喎!! 唔去啦!!  你自己入房問爸B

佢走入房坐上爸B 個身到
叫聲爸B 話: 去迪士尼呀! ♥

哈哈~ 呢個小妹妹,真係好鍾意去迪士尼同Ocean Park
但真係..... 咪攪我!! 一年一次已足夠

最後.... 我地梗係唔係去迪士尼啦!!
去同樣方向... 的青衣行下 ♥


小FAN 都係第一次黎青衣公園咋!! ♥


環境唔錯,唔多人,慢慢散下步
吸收新鮮空氣,好彩冇乜蚊咋



仲有小霸王最鍾意睇的魚魚+龜龜
留返佢兩個睇
小FAN 影完相已經閃開一邊


跟住我地就去左遊樂場玩


♥♥ 小朋友的開心樂園 ♥♥


應該係小FAN 第一次同小霸王玩千秋
但係咪小霸王第一次玩?   我就真係唔知
(可能6299 有帶佢玩過都唔定)


開頭都有小小緊張
但一陣間就 warm up 完啦!!




爸b 話小霸王身手唔多靈活   要多訓練佢
女仔嘛?? 唔怕啦!! 


大個d 就會靈活d 架啦 ♥


玩左一陣,行埋海濱長廊吹下風
我地就坐西鐵返屯門行下

今晚我地又食牛一啦!!
今次早等位,六點左右就入座


係等位期間,呢位小朋友開心地同佢爸b 玩
玩乜?   你地估下?  


真係唔係太好意思講...
係玩... 扮放屁聲 ♥♥



入座啦!! 開餐啦!! ♥

呢位小朋友.... 食飽就.... 自娛
真係笑四人呀!!


一見到爸b 攞左杯乳酪雪糕返黎
就乜都唔理   食雪糕最重要 ♥♥


哈哈 ~ 又再食到 big tummy 返屋企啦!! ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.02 (Sat) ~  2y3m20d
Place: 青衣公園 ● 海濱長廊

牛一: https://www.facebook.com/nabeonehk

6 則留言:

  1. 我見 Blog友仔之前 post 過青衣公園,個景好靚啊,今次再睇你地d 相,真係好靚啊,要搵日去先 ^^
    "扮放屁聲" <----哎呀....巨龍又係成日玩架,問佢放屁係點架,佢會 "bububu" ,之後笑.....小朋友真係鐘意玩呢d XDDDDD

    回覆刪除
  2. 其實大人小朋友都好鍾意玩

    回覆刪除
  3. 小霸王好可愛呀~
    原來小fan住屯門的, 我地成日去屯門公園玩架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小芊芊mama, 我唔係住屯門架, 我住天水圍

      刪除
  4. 小霸王咁食得真好呢!
    笑得好開心好可愛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Iris, 食得呀?? 都係一時時架咋, 而家好有自己style, 鍾意就食, 唔鍾意就食二口話唔要架

      刪除