2014年11月29日 星期六

▌日の料理 ▌ 海鮮蕃茄飯

近期大熱非佢莫屬吧!! 
『蕃茄飯』

爸B 叫我整.... 細姨又叫我整...
得得得    有時間我一定試下整   放心

星期日係小FAN 最有空整野食的一日
所以一定唔可以放過咁好的機會


材料:

蕃茄 - 2大個
米 - 4 杯  (7人份)
海鮮 - 隨意 

見百佳的海鮮包特價,就買黎整,好抵HK$9.9一包咋!!



做法: 

1. 先將米洗好,加水 (水比平時小DD就得,唔係飯會唔熟)
2. 放入蕃茄 (我有將蕃茄介十字)
3. 加少許黑胡椒、鹽、油 (屋企冇橄欖油,我加少許粟米油)

係等飯好的同時,我會先將海鮮配料炒到一半熟
待飯差不多好就放入飯煲焗熟


登登登登
攪掂啦!! 海鮮蕃茄飯出爐!!
(多餸到見唔到個蕃茄    哈哈~)



唔好意思!! 小FAN 掛住食  唔記得左影完成品相

唔!! 係唔錯! 
但係 ~ 可能我只係俾左二個蕃茄,所以唔夠蕃茄味
我估係要 1: 1 份量,即係 1杯米 : 1個蕃茄

不過~ 唔夠蕃茄味都有個好處
就係唔鍾意的蕃茄的小霸王
唔會食到D飯有蕃茄,哈哈~

呢個方法用黎對付 D 揀任擇食的小朋友真係唔錯
呵呵 ~ 



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.23 (Sun) ~  2y4m10d
Place: 婆婆家


沒有留言:

張貼留言