2014年11月10日 星期一

K1 班 ~ 面試大作戰 ● 第一回

十一月來臨意味住   忙碌的日子到了
K1 面試大作戰  終於都展開
港九新界的『龍媽龍B』   大家都要加油呀!
 ♥♥  希望人人都可以入到心儀的幼稚園  ♥♥

記得上年報 PN 時,小FAN 係報左 9 間
今年 K1,我 ... 只係報左 5間咋!! 

原因?? 

1. 面試撞期
2. 收生機會超微
3. 距離屋企太遠

基於呢 3個原因,最後連FORM 都唔入
只報 5間就算 !! 
唔想大人小朋友都咁辛苦 ♥

雖則我只係報左 5間,但因為間間都唔同面試日
所以.... 要請假面試!! TOO BAD

唔講咁多廢話,講返

K1 面試大作戰 ● 第一回

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

今日要 IN 兩間 
第一間 10:15
第二間 12:15

一早為小霸王打扮好  就出發囉!!

♥♥ 今日的出戰 LOOK ♥♥

每當重要日子時,
♥ 我一定會為小霸王影返張寶麗萊留念 ♥



佢自己都好鍾意今日個LOOK
所以不停擺POSE 俾我影相
差 D影到唔記得出門口呀!! ♥



今日親子黑白配,希望能夠成功啦!!



…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

先講第一間  - In 10:15
10點到逹幼稚園門口
先去登記  跟住坐左陣就可以入去等面試

小霸王等候時間已經想喊咁
到入到課室  就真係喊左   好彩經我同老師安慰後就收左聲

今次係單對單

老師: 你叫咩名呀?
小霸王: XXX (好細聲) 
老師: 你隔離o個個係邊個?
小霸王: 媽咪囉!

跟住老師叫佢攞玩具俾佢  小霸王都一一做到
顏色呀! 食物呀! 動物呀!! 都答到老師
好開心小霸王仲笑容滿面對住老師 ♥♥

面試左差不多10分鐘!!  由入到走都只係30分鐘咋!! good
11月28日前會收到通知

由於時間多左,我地就返屋企hea 下先!! ♥

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

第二間 - In 12:15
12點到左門口,但唔俾入,要你係出面等
咁咪同小霸王係公園玩左陣






跟住佢見到幼稚園門外有好多魚魚



就不停叫我幫佢影相 ♥♥



影到 差不多12:30 先入得
入到去要填份問卷  跟住又等過

等候期間  原本好好的
但等得太耐開始唔耐煩
到 1:00到我地IN



入到課室 二個老師對一

先叫小霸王坐好  之後佢就想攞枱上面玩具玩
但老師唔准 (真奇怪??)

老師: 坐好先! 你叫咩名呀?
小霸王: XXX (好唔開心+串串地咁答)
老師: 吓, 你叫咩名呀?
小霸王: XXX (好唔開心+串串地咁答)

跟住攞左個入形狀的玩具俾小霸王入
(但最好笑係.... 個筒入面已半FULL, 叫人點入呢?)
小霸王都勉強入得晒

再跟住就攞積木問顏色

老師攞住藍色積木: 呢個係咩色??
小霸王: ........ (望左一望,唔理)
老師: 呢個係咩色??
小霸王:  唔識呀!! (答完再望向另一面)
老師: 你望下,呢個係咩色??
小霸王:   咁草草色囉!!

老師攞起綠色積木: 咁呢個係咩色呀?
小霸王: 呢個係Green 囉!! o個個係blue 囉!!

答完,就走得!! 
In 左應該有5分鐘吧!! 

小FAN 未見過小霸王會咁串嘴
都俾佢的表現嚇親   但出左門口之後
小FAN 就同小霸王講心事

小FAN: 你係咪唔鍾意呢間?
小霸王: 鍾意 (佢係講反話)
小FAN: 媽咪都唔鍾意呢間,D老師唔多好,
放心!! 我地係黎玩下架咋!唔好上心!! OK

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

傾此,小FAN 發現小霸王佢係有感覺架
佢知道老師好唔好的
其實小朋友真係好簡單

你對我笑  我對你笑
你對我有禮貌  我對你有禮貌
你對我串  我對你串

佢地係可以表達自己的感受

今日無論成功與否, 小FAN 真係上左寶貴一課咁!! 

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。


今日面試的禮物




都好!! 有得玩下






Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.01 (Sat) ~  2y3m19d
Place: Kindergarten

12 則留言:

  1. 估唔到小霸王原來咁串咀架啵, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 第二間等咁耐...最慢等咁耐先入得去
    大人都唔耐煩, 何況小朋友~~~

    回覆刪除
  3. 小霸王好靚女呀~
    老師無禮貌在先,又難怪佢唔鍾意呢!

    回覆刪除
  4. 第二間個老師真係差,不过,小朋友唔可以學大人咁串架,应該直接同老師講 ,例如: 老師,你要講”請”坐好先才对呀!咁才有礼貌!hehe
    小霸王識講反話,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽, 我都俾佢反應嚇親, 但我之後都有同返小霸王講, 唔可以咁

      刪除
  5. 個面試LOOK 好靚呀 ^^
    "你叫咩名呀 " <----哎呀....巨龍IN N 班又係一開始問呢條 @@"""""不過我家巨龍未識講啊.....><"""

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Samsam!! N 班都問?? 唔係MA... 得O個歲幾咋, 點識答你呀

      刪除
  6. 呢個面試look好型女呀, 夠晒smart!
    d老師態度差, 真係即刻成間學校印象都差晒架
    小朋友既感受最重要, 佢唔鐘意既收都唔好諗先~

    回覆刪除