2014年11月27日 星期四

K1 班 ~ 面試大作戰 ● 第四回 (最終回)

小FAN 真係唔多想寫呢篇Blog
因為唔想提返唔開心的事
但係.... 諗諗... 呢個係佢成長的其中一部分,都係記低佢吧
作一個小小的總結

----------------------------------------

11月第一個星期六 - In 左兩間
11月第二個星期六 - In 左一間
11月第三個星期六 - In 左一間

11月第四個星期五 - In 埋最後一間

  ♥♥ 最終回  の 出戰 LOOK ♥♥ 

今日以好耀眼的紅色 Look 出戰
務求搶眼到暈 !! 哈哈 ~ (講笑咋!!♥)

今日面試時間 - 09:00
同樣係早15分鐘到達幼稚園
估唔到已經排晒長龍
 號碼 1-60 排左邊面條龍 (應該大家都係約見09:00)
號碼  60後就排右邊 (我估係09:30)


準時09:00入校,入到去先排隊登記、貼上名字貼紙
再去一間大課室等候
最奇怪的是.... 唔係跟面試咭上的號碼 排隊面試
係跟你在外排隊的次序面試?? (攪錯呀???)

等到 09:15 就跟序入左 A 課室面試
今次係GROUP IN     

一張枱有 2 位老師 + 4個小朋友
家長坐係小朋友的後面

可以話係 1 位老師同時見 2位小朋友

老師: 你叫咩名?
小霸王: XXX (有答)

跟住問顏色、巴士、的士、
配對、疊積木

小霸王乜都做到,但老師問佢野,佢係完全冇答
(最弊....旁邊的小朋友就答晒)

我都唔知點解佢唔答?  


只係面試左5分鐘都唔知有冇
送埋禮物小朋友 (佢有講Thank you, bye) 就走得



出到門口,小FAN 真係好唔開心就問小霸王

我: 老師問你野你仲唔答?
小霸王: .......
我: 你唔係唔識架,點解唔答呢?
小霸王: ......
我: 你知唔知,你唔答人係好冇禮貌架?
小霸王: ......
我: 你係咪唔鍾意呢間學校?
小霸王: 唔鍾意

真係俾佢激死呀!! IN 咁多間表現最差

我同佢講媽咪真係好唔開心
因為呢間係最心儀的幼稚園

可能係小FAN 抱太大期望吧!
我完全冇責怪小霸王的意思
只怪自己咋!! 唔開心都只係我一個姐

唉!! 失落架!! 冇計!!  
12月尾先放榜
唯有寄望其他收佢吧!!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.21 (Fri) ~  2y4m8d
Place: Kindergarten

6 則留言:

  1. 小fan唔好唔開心, 既然小霸王都講到口唔鐘意, 入到去讀佢都未必開心, 小朋友冇得逼, 佢既答案亦都係最真, 讀書最重要係佢讀得開心呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小芊芊媽,我都明白! 但最衰佢呢排成日講反話MA, 都唔知幾時真幾時假?

      刪除
  2. 係呀,媽媽揀學校,其實小朋友都會揀學校,小霸王唔鍾意呢間學校,第時都唔會讀得開心,係咪?

    回覆刪除
  3. 小fan,比在我係你,相信我都會有 d 唔開心,因為明明識架嘛,唔答真係百思不得其解~
    不過算啦,in 完就算了,小朋友的表現有時真係好難預計呢,而且小霸王之前間間都表現好好,一定會有更合適嘅 ^^
    套衫好靚呀,次次都咁有心思呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, thanks!
      其實我都係唔開心左一日姐, 之後就忘記囉!! 因為小朋友咁細個要面試其實真係唔係易事,我地見工都會怕啦更何妨小朋友!!

      刪除