2014年11月21日 星期五

▌日の料理 ▌ 自家製白麵包

小FAN 一直都好想買部麵包機整下麵包
但係又怕自己三分鐘熱度  所以只好諗完再諗

哈哈~ 係我諗下諗下之間
居然..... 有意想不到的收穫

姨媽媽買部SON機時附送左部 Rasonic麵包機俾佢
而佢又冇用喎 ~ 

最後 ~ 就攞左返婆婆屋企俾我地玩啦!!
Yeah!! yeah!! 

有新野玩 ~ 仲九秒九開機咩


先介紹下部機先

RBM-H12

12種煮食功能,特設乳酪製作及烘烤翻熱功能
2 種麵包重量設定 - 約1磅 / 約1.5磅
特設上蓋透視窗,製作過程一目了然
15 小時預設完成時間功能


12種煮食功能:
基本麵包、牛奶麵包、全麥麵包、法式麵包、燕麥麵包、快速麵包、西式蛋糕、麵糰製作、麵糰發酵、果醬製作、香濃乳酪及烘烤翻熱

隨機送埋以下小小用品:

因為見有人話,用麵包機整麵包唔係咁容易的
所以 ~ 我的第一次都係買 d 易整材料幫下手好

只係o係百佳買『麵包預拌粉 + 牛油』


酵母 ~ 原來係包埋架! (仲買多左?)


一包麵包預拌粉可以整 500g 麵包
乜都冇諗就跟住做


將所有材料放晒入去


揀左 01 基本麵包 500g - 深色
需要時間: 3小時17分


登登登登~
第一包出世啦!! 樣子幾可愛 ~ 哈哈~
味道入得口囉!!  70分吧!!


下次加 d nuts / 其他味道應該會更好味!!

麵包機真係一個不錯的發明呀!
小FAN 未至於愛上   只係鍾意玩咋


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.11.16 (Sun) ~  2y4m3d
Place: 婆婆家

8 則留言:

  1. 牛油要用無鹽牛油,unsalted butter 架!
    材料去烘焙店買會平啲又靚啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架? 真係唔該晒你IRIS

      刪除
    2. 太多鹽分個包會矮啲!有咩問題可以問我呀!

      刪除
    3. 謝謝你IRIS, 下次會用無鹽牛油

      刪除
  2. 麵包機真係有買遲冇買錯架~~~~~
    雖然我嗰部都投閒至散咗好耐, 但每次入廚房見到都覺得好pro 嘅感覺, wahahahahaha

    回覆刪除
  3. 嘩,我都想買啊,不過又係怕三分鐘熱度.....
    你個麵包好靚仔呀,漲卜卜咁 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 女人真係好易3分鐘熱度,所以停一停諗一諗
      不過你屋企就黎多二個小朋友, 買左應該會不錯

      刪除