2014年11月7日 星期五

PN 班 ~ 十月份總結

PN 班 ~ 十月份總結

需要上堂的日數: 21

出席日數: 8天 
(特別日子: )

缺席日數:  13天  
(病假 - 3日感冒, 3日喉嚨發炎, 7日氣管炎)


學習方面:

1. ABC Phonic -  教授 Dd 
3. 認識 山字
4. 學習左洗手的程序

在校表現:

1. 今個月全部都係Rabbit! ♥
2. 月報成績 - 仍然係: 車車: 5個,船船: 1 個

車車 = 表現尚可,仍須努力
船船 = 表現一般程度
飛機 = 表現良好
火箭 = 表現優異


勞作方面:
派返左一個小勞作,我估係面具吧!! ♥
(我問佢,佢都係唔答我!)



新加:

1. 寫前練習 - 執筆技巧訓練

老師會係學校教小朋友,家長都要在家中測試下





2. 親子閱讀手冊

開學冇幾耐,學校已叫每位小朋友帶一本圖書返學
哦!! 原來係咁用的!
每星期都會借一本返屋企,讓家長可以同小朋友一齊閱讀
不錯!! (但小霸王暫時都唔係咁有耐性)


3. 學生護齒記錄手冊

哈哈!!  刷牙都要紀錄??
真係開始有點難,唔知點解呢排小霸王早上都唔係好肯刷牙
要我迫佢先勉強刷到,唉!! 煩惱!







特別事情: 

好開心終於收到中秋節相啦!!
小霸王第一張同班主任的合照  好好收埋先 ♥♥


總結: 

唉! 今個月真係唔太好,唔太滿意! 
當然唔係佢表現,係佢生病,真係希望病菌唔好再黎搵佢,健康最重要呀!!
 ♥  乖囡,媽咪知道你已經適應左學校生活,要繼續加油呵! ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family


  

4 則留言:

  1. 返了8日學,其余請了病假,希望大家既小朋友都不要再病!
    哈,终於知d图案代表什么,唔駛估估下!
    一仔学校無借書又無講刷牙,应該算係”好事”,因依兩样一定都令我很烦惱!

    回覆刪除
  2. 小霸王要健康上學,開心咁學習:)

    回覆刪除