2014年11月6日 星期四

PN 班 ~ Halloween Party

Halloween 對小FAN 黎講係一個好普通的鬼佬鬼節
未結婚前同結婚後都冇乜點理佢
(七月十四就話姐.... ^_^)

但自從我家的小霸王出世後就      有所改變
(當然唔係淨係Halloween啦,其他節日都....)

早於十月頭收到學校通告
得知 31/10 舉行化妝舞會
(乜都唔上心,係個囡的事最上心)

扮乜好呢?? 
有諗過扮白雪公主? 或其他公主     (好似唔多似 Halloween??)
亦諗過扮魔女   ( d 衫冇咁細件)

最後,好彩表姐仔有件未著過的南瓜裙
yeah!! 雖然係有點長,但都唔錯!!
最重要係可以慳返錢呀!! 

跟住就諗埋個頭點打扮好
上網訂埋 一對 Halloween主題頭飾
事前準備功夫攪掂晒!! 

當日一早起身,就為小霸王打扮囉!!
初頭佢都唔肯著架,但經過一輪讚美後
佢就沾沾自喜咁 (唔捨得除tim呀!!)


登登登登
小霸王:  我係南瓜小天使!!  (設計對白)

小FAN不得不同大家分享以下小霸王的說話
唔係設計對白架!!

小FAN: 你今日扮乜野呀? 你身上係咩黎架?

小霸王: 我唔係西瓜、唔係蜜瓜、唔係木瓜、唔係菠蘿,
亦都唔係蘋果、唔係香蕉、唔係橙呀!!

小FAN: 咁你係咩呢??
小霸王: (笑笑笑)

真係笑四我啦!!


南瓜裙配上頭飾  真係好可愛呀!!


見到眼前的小霸王
小FAN 都好感觸,佢真係長大得太快吧!! 

幫佢打扮好,出門前同佢講:『好好享受,小心D玩啦!!』


放工後,小FAN 都有問返小霸王今日化妝舞會的情況
佢都肯透露我知,小FAN 亦感覺佢玩得好開心!! 

唔知學校會唔會有相影到呢?? 真係好想有囉!! 期待!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

Date:   2014.10.31 (Fri) ~  2y3m18d
Place: Kindergarten

沒有留言:

張貼留言