2014年9月19日 星期五

我們的小甜心 ♥ VS 硬頸妹

2014.09.10 (Wed) ~ 2y1m28d

自小霸王返學後
小FAN 好似仲早左起身咁
6點9前必會自動自覺起床
煲定水開奶、自己梳洗、 幫小霸王收拾書包.....

到小霸王自己起床之後
陪佢梳洗、飲奶、量溫度....
最大樂事... 就係幫佢扮靚靚啦!!♥

見到佢由唔多鍾意紮頭髮
到.... 而家坐定定俾我紮
真係好大轉變 ♥

好開心佢鍾意扮靚靚
(咁先似返個女仔 ♥)

其實佢咁開心有原因架!!
係咁....
小FAN 有日問佢返學D野

小FAN: 鄧老師,會點同你講野架?
小霸王: XX (佢中文名),早晨!
小FAN: 仲有呢? 鄧老師有冇讚你呀?
小霸王: XX,今日好靚喎!!
小FAN: 哦! 咁你開唔開心呀?
小霸王: 開心!♥

唔怪得之你咁鍾意紮頭髮啦
原來有人讚美,哈哈!!

咁講真!
媽咪都好鍾意你個甜甜笑容
你唔發脾氣就真係.... 一百分呀!! ♥
但一日內未試過完全係100分囉!!



就好似... 今日咁
佢玩玩下玩具都可以發脾氣

唔係講過N次玩完的玩具要自己Clean up架咩
佢係有做... 但唔係次次囉!!
唔clean up 仲要踏上玩具係好危險的
我都只係話你唔好咁做,叫你clean up 咋ma
你就......

小Fan: 唔可以踏上d 玩具到架,會跌親架知唔知?
小霸王: 知!
小Fan: 咁你收拾返佢啦!
小霸王: 唔拾呀!
小Fan:  點解? 係咪唔要玩具啦!
小霸王: 要!.... 唔拾呀! 我唔拾呀!

重覆地問佢都係同一答案
佢硬頸指數係.... 爆燈囉!
(我都已經好好好硬頸,估唔到會生出一個硬頸王)

最後,唔知係咪叫做大家一齊讓步
小FAN 叫佢同我一齊收拾
佢都肯做!!

唉... 真係要諗諗計教好呢個硬頸妹先!!♥



呢個 ♥硬頸妹 轉個頭就唔記得頭先發生咩事


真係俾你激C啦!!


2 則留言:

  1. 硬頸王,嘻,睇唔出啊,小霸王個樣好溫順呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sam sam, 呢d 咪叫人不可以貌相囉! 哈哈

      刪除