2014年9月12日 星期五

PN 班 ~ Week 1

2014.09.02 ~ 2014.09.05


返左PN 班一星期了
星期一至四 - 9:00 -10:30
星期五 - 9:00 - 11:50

除左星期一開學日
其餘日子就只有爺爺接送

根據爺爺四日來的會報:

小霸王的情況係......

出門口前已經話唔返學
出左門口又冇事喎?
返到學校未入門口就喊定
接放學又有喊喎??


小FAN 就親自問小霸王

小FAN: 今日返學有冇喊
小霸王: 有呀!
小FAN: 吓! 點解喊呀?
小霸王: ........(唔出聲)
小FAN: 媽咪唔係同你講左返學唔洗咩呀?
小霸王: 唔洗喊囉!
小FAN: 咁咪係囉! 聽日返學唔洗喊啦! 知唔知道?
小霸王: 知道!

每天都答我知.... 究竟你係咪真係明架??? ♥


雖然佢都仲係Keep 住日日喊小小
但小FAN 覺得佢係鍾意返學的

因為佢能夠講得到
老師的姓氏、老師教佢乜、做過D乜
又識唱晒首『早晨歌』、『太陽伯伯』
小FAN 都好滿意佢的表現! ♥♥


星期五係學校中秋聯歡會
可以著便服、帶埋月餅同燈籠

不過估唔到咁快就收到班主任的電話
唔係投訴,係話我知

搭膊頭排隊時
企係小霸王後面的同學仔
唔知係咪太肉緊
所以整紅左小霸王的膊頭
已經搽左藥膏,
佢都有喊,但解釋左俾佢知就冇事了
(小事... 放心晒!!)

咁就順便問下班主任小霸王的表現
班主任話:
佢返學同放學時見到爺爺都有喊一陣
但玩下玩具、上堂就唔再喊、好乖、好投入
 好似今日咁,我同佢教佢月餅,
佢都能夠答返我
不過佢就唔多肯食水果
(唉... 本性不改.. 哈哈!!老師唔該你幫幫手)

聽完老師咁講,都放心晒!


小霸王返左學之後
小FAN 真係覺得自己個簽名有『用武之地』啦!!
簡直日日都有得簽呀!! ♥♥

每天返學前都要在家中量體溫
再寫係呢張『體溫記錄表』上
家長必須簽名! ♥


逢星期五會派返手冊
哇!! 估唔到而家d 手冊咁鬼靚
好colourful 囉!
真係得閒攞返自己o個本比較下先


今個week 全部係兔仔!
(係咪即係好???)



見到呢個上學期行事曆
都唔知係開心定唔開心好
開心係... 唔洗請太多假 (2 days only)
唔開心.... 得兩日親子活動咋??  太小吧!!


呢排除左簽多左好多名之外
仲填多左好多form
我指的是.... K1申請表
截止 1/9 已經交左三份啦!
三間都係11月面試
將會是 BUSY NOVEMBER吧!!


6 則留言:

  1. 本手冊真係好靚啊,好似 d 圖書咁,我地果個年代,手冊唔係藍色就粉紅色,so dry~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. SamSam, Yes, 內容仲多款, 每個月唔同圖案架, 我地O個時都係黑白內容咋

      刪除
  2. 小霸王已經好叻女呢,加油呀~

    回覆刪除
  3. 小b又係返學時喊少少, 但明明又話鍾意返學架啵, 都唔知佢攪乜, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. Amy MaMa, 小朋友的想法有時真係唔係咁易明白的

      刪除