2014年9月4日 星期四

大同月餅 ● 豬籠仔

在家長排行第三的小FAN
結婚之後,真係.... 送禮多過收禮呀!
可能係客家人的關係
所以中國節日必定要送禮俾上輩

除左媽咪、大家姐、哥哥之外
姑姐、舅父等....
(比較老公仔o個邊,我地算唔多架啦!!)

每年差不多到中秋
我都會問下媽咪同姑姐佢地食乜月餅
今年佢地.....
由奇華轉左做大同
(受我媽咪影響吧!!)

其實咁都好,一次過買晒
方便好多!! (但好重囉!!☺)


相信住得元朗的朋友仔
一定唔會唔識大同
媽咪話d月餅好食過恆香同榮華喎
(小fan 我對月餅冇乜興趣!)

買開月餅時,我一定會買埋只有中秋先會見到的
豬籠仔

豬籠餅,又名「豬仔餅」,是廣東省著名的漢族小吃,中秋節節日食俗。廣東人在中秋節時送給長者或小朋友的傳統食品。因為做成小豬的形狀而得名,與「浸豬籠」及「豬仔包」皆無任何關係。簡而言之,那就是沒有餡料的月餅,可想而知,便只有一團麵粉,混了些砂糖作調味,雖不及月餅之香甜好吃,但在社會環境欠佳之舊日,小孩子能在過節時有此小吃,亦是件快活事。


而家真係好難搵到呢d 咁傳統的食物

哈哈! 有得食又有得玩
真係好得意好靚架!!
豬籠仔 --> 魚籠仔 ??










沒有留言:

張貼留言