2014年9月12日 星期五

PN 班 ~ 正式開學日

2014.09.01 (Mon) ~ 2y1m19d

每年的 9月1 日對學生們
係一個好重要的日子
"開學日"意味著.. 新的開始

有的是... 人生的第一天上學
有的是... 轉換新的校園
有的是... 升上高一班
有的是... 已離開校園,投身工作
......
每個人都會有不同的新開始
新の一天
♥大家都要加油、努力呀!! ♥ 

小霸王人生中的第一個開學日
我怎可以錯過呢? ♥ ♥ 
仍然係自動自覺一早起床
刷牙、洗面、飲奶、換衫
我更為佢紮了新髮型 ♥ 


開開心心地出門口啦!!!
直至返到入課室.......


原本專心地玩緊玩具的
點知見到隔離枱的男同學爆喊後,
阿囡就.... 眼紅紅、飲泣、爆喊.... 
(心痛死.... ♥ ♥)
只好不停話佢知
唔洗喊架、唔好望、我地玩玩具....

上課時間到了
家長們必須離開
眼前的小霸王喊住叫媽媽
抱住我...
最後,只好將佢交俾老師
真的好好好.... 心痛呀!
返左咁多日未見過佢喊得咁厲害

全班小朋友都在喊
真係難為了老師!!

不過小FAN 知道之後
佢已經冇再喊,乖乖地上堂
叻叻!!


1.5 小時過後,母女重逢之時
小霸王見到我又再喊爆,聲音都有點沙。
眼淺的小FAN都眼有淚光,哈哈!!
噢! 終於回到我所預料的反應了

乖囡,媽咪知道你需要時間去適應新開始
知道你會好快適應到校園生活。
加油呀乖囡!!




2 則留言:

  1. 有淚光,嘻嘻....比在我應該喊左了,我好眼淺呢 A_A
    小霸王咁叻女,一定好快適應到的,支持喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到你都咁眼淺喎! 明年到巨龍返學時你就明白

      刪除