2014年9月22日 星期一

Happy Birthday to 靚姨媽

2014.09.13 (Sat) ~ 2y2m0d


最鍾意DAY OFF 的SAT
因為感覺上多左好多時間用咁
雖然都係返婆婆屋企
但就.... 可以瞓到自然醒
(係小霸王咋! 佢醒我就要起身)

飲飽奶沖好涼先慢慢坐車返去 ♥
由今個星期起,
有個小小的轉變
♥♥ 唔再用HIP SEAT ♥♥

我同小霸王講:
因為佢大個左,媽咪唔夠力再咩佢
佢當然習慣性要我帶
但我話唔帶啦!! 佢都肯自己行

其實唔再用HIP SEAT 呢個決定
小FAN 真係諗左好耐先實行
自己一個人帶佢返婆婆到
「前面咩住佢,後面咩背包」
係方便好多,
但唔知係佢大個左定係小FAN 老左
近呢排真係.... 開始有點吃力!
佢~26lbs, 背包~10lbs 啦....
哇! 2包8kg 米上身....
OMG... 投降!!

Baby,媽咪當然好好樂意咩你
不過有心冇力,哈哈!!

返到婆婆屋企
一定有違禁品俾佢食!!
今次係....
♥♥ Macaron ♥♥

小朱古力梗係愛啦!!


但真係有D 甜.. 只係KO左1/2就俾我食!!

今晚又有MINI PARTY 啦!!
但又唔想出街食,又係時候DIY
今次婆婆整一半,我幫手整一半
♥♥ 大功告成 ♥♥


唔講真係以為好多人生日
其實只係一個人生日咋!
不過由於佢太多身份,所以....
登登登登

 『主角 - 小FAN 的家姐、小霸王的靚姨媽、表姐仔的媽咪...』
仲有... 婆婆的乖女、馬拉糕的姑媽
哈哈!! ♥♥

我呢位家姐都係朱古力迷
蛋糕必食黑森林
所以.... 見到美心出左呢個新野就即刻訂俾佢!! ♥

相片:邀請你今晚一齊揭開張智霖神秘的另一面!

30秒足本【黑魔王森林】電視廣告,將於今晚10時15分及11時40分於翡翠台隆重首播!

絕密試映‧先睹為快│http://goo.gl/BhLwY8

#美心西餅 #黑魔王森林 #張智霖 #Chilam

未食前,當然要唱首生日歌先啦!!

點知....
因為表姐撞到表弟... NG....要重唱

(見到呢張相,真係好好笑... )

跟住... 表姐搶住吹左蠟燭... 又NG
足足NG左幾次,真係難為了小霸王
唱左好多次生日歌 !! 哈哈 ~

♥ Happy Birthday to you ♥
♥ Happy Birthday to you ♥
♥ Happy Birthday to 媽咪/姨媽 ♥
♥ Happy Birthday to you ♥

Happy Birthday to my lovely sis!
Wish you lucky, sweet, happy forever n ever !! ♥


呢二位為食+搗蛋的小朋友
唔好攪亂檔啦... ♥♥

你地都係乖乖地食野吧!!

講返個蛋糕先
『La Forêt-Noire黑魔王森林蛋糕』

黑魔王森林蛋糕以法國來貨的朱古力及食材為材料
 外層以朱古力脆包著,配上法國 Bavaroiscream、
加上甜酒車厘子醬及法國朱古力車厘子慕絲
並以法國海鹽焦糖脆脆作餅底
(以上係官方介紹)

不過蛋糕的賣相真係好鬼靚
有濃濃的朱古力香味
味道都不錯! 唔算太漏
感覺唔同普通的黑森林
但我個人都係鍾意傳統D!!

2 則留言:

  1. 靚姨媽生日快樂呀 ^^
    小FAN,上幾次BLOG 見姨姨個樣同好你似的,但原來姨媽又同你唔太似啊,你覺得呢 ? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. SamSam, 其實係架, 我同姨姨似公公, 姨媽同舅父似婆婆多D, 所以唔太似, 但係.... 有一樣係三個都似... 我諗有九成似, 就係把聲啦!! 試過朋友仔都分唔出!

      刪除