2014年9月18日 星期四

勁充實的中秋後假期

2014.09.09(Tue) ~ 2y1m27d


一晚過後,可能因為中秋去玩
三個都早早上床瞓
精神特別好呀!!  ♥♥
連小FAN 條頸都冇咁痛,
所以搵下節目先!!

見天氣咁好.... 放膽D 先
就係.... 游水!
 上年有個 black memory
令小FAN唔敢帶小霸王去玩水
.........
諗左好耐... 最終攪到九月先黎玩水囉!!

 ♥ 2014年第一次玩水 ♥


出發啦!! 泳池我地黎啦!! ♥

有幾件性感 Bikini 唔揀
小霸王堅持要著一件頭 ?? ♥♥



時間尚早,十點幾冇乜人
可以大玩特玩一番, yeah!!


熱身不到5分鐘
佢已經唔怕了

飲左幾啖水?
成個人浸埋落水?
d 水由頭淋落去?
都嚇唔到呢個小朋友
最可惜小FAN 冇準備水泡
唔係應該會仲好玩
(我以為泳池唔用得架嘛!! ♥)

足足在水中來來回回玩左
接近一小時
佢梗係想繼續玩水啦! 但唔得
太陽伯伯太犀利,再加上皮膚chau晒皮了!

下次先再玩吧!! ♥♥


返屋企途中.... 遇上....

小霸王: 大叫... 媽咪最驚咩呀? 你驚咩呀?
小FAN: Turtle 囉! 哇... 仲要係big turtle,我行埋一邊先!


呢隻Turtle 真係好好好... 大隻呀!!
我就真係... 有咁遠走咁遠啦!
但呢位小妹妹呢..... 一齊行.... ♥


仲要走埋去親親佢 ♥

最後多麼的不捨 ♥
佩服晒你呀!!


返屋企沖完涼食埋個午餐
我地又出門去行街街囉!! ♥

♥ 期盼已久的親子裝♥
呢件唔係新買的,
係5年前... 小FAN 同表姐仔的... 姨甥裝
估唔到,Keep 到 5 年後... 同自己囡囡著親子裝
♥♥ I LOVE IT ♥♥

頭先玩得太累,唔敢去太遠
只好近近地去屯門行下


喜歡行 V CITY 的一田超市
原因... 好多試食囉!! ♥

第一次食呢間
見個樣好似唔錯,但食落就.....


為食小霸王係咁偷望 ♥♥


唔!! 小FAN 個人覺得一般
個皮太"林" (硬身d 同脆d 會好好多)、有點heavy! ♥

由V CITY 去屯市會經過一個地方
一個小時候公公婆婆成日都會帶我地去的
實在有點懷念它
♥ 屯門公園♥
自從搬左去大埔都冇黎過,2X年了
對呢到的印象好模糊
只係深深的記住呢到曾幾何時係有水上單車坐

有好多草地俾我地影相、走黎走去
草地依舊在,但已經變為"姐姐假日天地"

到處都係伯伯....
仲有好多叔叔姨姨跳舞、唱歌
更有人在賣唱?
何時呢到變左酒廊呢?

面目全非的屯門公園
真的.... 有點失望
唉... 冇心機再行落去了。
本身想去的爬蟲館都冇去

都係去商場行下吧!! ♥♥
♥♥ H&M 玩下轉LOOK先 ♥♥


可惜.... 只係俾我玩一次就唔肯了!! ♥♥

晚餐選擇左"牛一"
由5點幾開始等位等到7點幾先可入座,犀利!

等到大家都勁肚餓,開動啦!!


我地唔客氣啦!!

♥♥ 食呀、食呀、食呀 ♥♥
♥♥ 好味、好味、好味 ♥♥


呢個小朋友由頭跟住我地食到尾
甜品都搶住食 ♥♥

最後結帳:
我地只係KO左3碟牛+2碟豬+小小其他野

哇! 大滿足呀! ♥♥
牛同豬都不錯,Refill 到好快,
服務好好,價錢合理
可以再黎過!!

哇!! Big Tummy!!
拍拍肚仔大叫Big Tummy ♥♥
(我估佢都係大滿足)



疲累又充實的一天


今日除左玩得多,收穫中好好豐富

CHICCO 爽身粉
JUSCO 做緊PROM.
原價: HK$108 (特價: HK$70.2)

未試過如此低價,自己買又幫埋朋友買

其他都有9折


CHU CHU 奶咀
(而家平均一個月要換一個,呢位鍾意咬奶咀的小朋友
真係.... 多多都唔夠你用呀!)

CHICCO 二合一沖涼+洗髮液
大大支,好抵用
又鍾意佢的味道


COTTON CANDY KIDS 星星裙
SIZE: 100
見半價又唔錯!


UNIQLO 背心
做緊HK$39一pack
咁抵,梗係買定出年著都抵
哈哈!!


而家出街主要都係買野俾小霸王多
下次真係要.... 好好對待自己先! ♥♥


沒有留言:

張貼留言