2014年9月11日 星期四

♥ 屬於我與她的星期天 ♥

2014.08.31 (Sun) ~ 2y1m18d


星期日通常我地都會係婆婆屋企
但今日沒有,
因為婆婆公公回鄉祭祖 + 爸B 要返工
所以.... 今日係
♥ 屬於小FAN 與小霸王的星期天 ♥
哈哈! NICE! ♥

爸B 話: 阿囡尋日玩得咁累,今朝冇咁早起身,你可以同佢一齊瞓晏D。

唉!! 我都以為係架!
週日我係婆婆屋企陪佢瞓
佢可以瞓到九點都未醒架!

係我地諗多左??
佢居然7點3就起身,仲要唔肯再瞓返
OMG!! ♥

唯有起身啦!!
開始一日湊囡生活,當然我係好好好.... 樂意! 哈哈 ♥


有小小後悔冇努力地為小霸王問職員攞貼紙
得o個幾張,話咁快就貼好晒
下次吧!


貼完貼紙之後,係屋企無無聊聊咁
不如同佢出去玩下
一個可以俾佢周圍走又有冷氣的地方
非它莫屬吧!! ♥♥

屏山體育館遊戲室




一早一定冇人
所以小FAN 可以放心地任由佢自己走黎走去


點玩都得

玩到累時又可以休息下
多麼好的地方 ♥♥

一年前,小霸王只係小心地慢慢行
一年後,佢已經係non-stop地跑跑跑

玩左半個鐘後,見開始多左小朋友
我地就轉去兒童圖書館


乖乖地睇下書


但只係一陣架咋....
佢係圖書館搗蛋王...又點會....


搵返舊相先發現
小霸王長高了!! ♥♥

在圖書館搗蛋差不多一小時後
就回家沖涼、食午餐


♥♥ 媽媽牌愛心烏冬 - 腸仔、日式魚旦、菜 ♥♥

已經可以自己KO晒碗烏冬了
叻女! ♥


食飽飽,玩一陣就陪佢午睡
佢瞓 2-3小時
我只係瞓1小時咋
襯空檔自己梗係沖返個靚涼、做下自己野...
仲有就係準備定佢的晚餐啦!


♥♥ 媽媽牌愛心ABC粉 - 冬瓜、瘦肉、蘿蔔 ♥♥

小霸王: 我唔食carrot呀!
小Fan: 吓?
小霸王: 我唔食蘿蔔呀!
小Fan: 小朋友唔可以揀任擇食架喎!
小霸王: ........

佢唔再出聲,但個匙羹完全唔"筆"蘿蔔
小FAN 以輕鬆攪笑的對話令佢食

小FAN: 哦! 你偷食?
小霸王: (笑而不語)
小FAN: 唔可以架! 每一啖都要有齊菜、肉、粉架!

咁佢就KO晒啦! 成功! ♥♥
乖孩子!


食飽又係時候玩啦!!



湊女的日子
真係好簡單 ♥
唔係玩就係食,乜都唔洗諗
幸福就係咁簡單


2 則留言:

  1. 哎呀,唔洗返工都要早起,好累啊,好在下午有得午睡吓喳.....
    小霸王食野好叻呀,可以KO晒碗烏冬,叻叻叻,真係要比十個讚^V^

    回覆刪除