2014年9月20日 星期六

PN 班 ~ Week 2


2014.09.12 (Fri) ~ 2y1m30d


PN 班 Week 2
終於有所改善啦!!
本來係喊二次
返學入門 + 接放學見到爺爺

到今個星期係....

返學冇喊了
只係放學喊

有進步,繼續努力呀!!

*********************
呢位小女孩
行為上都有D D 唔同左
我覺得女仔左... 哈哈! ♥♥

除左鍾意左扮靚靚之後
就係擺POSE啦!!

POSE 1. 扮花花

POSE 2. 扮可愛

POSE 3. 扮麵包超人

爸B 話... 似小朋友式的猜枚?
我叫佢做乜佢做乜... 哈哈♥♥
真係好得意好攪笑架!!
 
呢一幅係我同小霸王一齊畫的第一幅畫
(我畫畫真係唔係好....好....獻醜!!♥♥)
但真係好鍾意同佢一齊玩!!

又試新野啦!!♥♥
「黑魔王森林」(La Forêt Noire)黑森林甜品杯  ($24)



諗住朱古力甜品一定會唔差
點知....

好一般囉!!
似普通的Chocolate cream 多d
完全冇黑森林的感覺,失望!!


我家的小朱古力迷
就好鍾意頂層的朱古力片
其餘... 唔食!!



沒有留言:

張貼留言