2014年4月28日 星期一

Easter Holiday ~ Day 3


2014.04.20 (Sun) ~ Day 647

休息左兩天
今日終於可以出外走走了

在完全冇諗過去邊到好的情況下
我地決定去.....
昂坪 + 大澳

決定左目的地
就快手快腳準備

唔該婆婆為小霸王整左個咁得意的髮型
♡♡♡ LOVE IT!! ♡♡♡
























十點幾出發
一行六人坐機場巴士入東涌



都估到今日會有唔少人坐 360 架啦
但因為公公婆婆、小霸王都未坐過
咁就等下囉!!





倆公孫食住等,不知幾溫馨呀!!



古古惑惑咁!!


等左一個鐘都唔洗
我地就可以上車啦!!

我地今次唔坐水晶
因為婆婆怕高.. 哈哈
單程 $105 / 位 (HKID 每位有九折)
 即係HK$94.5/位
都唔算貴!!








小霸王第一次感覺好新奇、得意
完全唔怕,
仲不停望下面睇下有冇魚仔?





好奇到塊面係貼住左玻璃囉






一落車已經差不多二點
所以去醫下肚仔先

我地揀左去食拉面
<< 蓬萊拉麵屋 >>







食物一般,湯太濃
價錢一般

食飽飽
我地就沿市集行去大佛


爸B 仲帶埋吹波波黎同佢玩





公公係V字手勢
小霸王你係??? 咩手勢呢??






一塊小小樹葉都令佢咁開心



估唔到大佛都有櫻花睇
係台灣品種


行完大佛我地就坐車去大澳
行左一陣食左D 街邊小食就等車走人
因為太多人了
淨等車都用左1.5小時

(返到屋企先發現係大澳時唔記得影相,
我諗係因為小霸王瞓左覺)

我地怕機場巴士冇位
所以就由東涌坐巴士入機場坐車

哈哈!~
恨坐飛機的小FAN
暫時扮住旅客都已經好開心

真係要PLAN 下去旅行
唔係... 止唔到心隱/ 心癢











沒有留言:

張貼留言