2014年4月4日 星期五

▌小小世界 ▌@ 小老師講故事

2014.03.28 (Fri) ~ Day 624


相信每個女孩子
小時候一定都會有扮演過老師的經驗吧!!
(我指在家中喎.. 哈哈~)

小FAN 我當然唔例外啦!!

估唔到話咁快
小霸王就已經.....

哈哈~
其實係我叫佢咁做的

日日都只係講故事俾我聽
好悶咁
所以咪叫佢講俾佢四位好朋友聽囉!!

相不到
又似模似樣咁!! 笑四我啦!!


佢呢個小老師
表現都唔錯,都講左起碼 3個故事
不過就.... 只係簡單地交代就算

例如:

小紅帽 - Wolf wolf 食左婆婆同帽,o係 Tummy到,飽飽 !!

三隻小豬 -  Wolf wolf 叫: clock clock, 開門呀開門呀!!

龜兔賽跑 -  Turtle... bunny... 跑呀... Zzzz...


以佢呢個小小年紀可以講到咁多
小FAN 當然好開心同滿意啦!!


唔知佢的好朋友又明唔明佢講乜呢??


沒有留言:

張貼留言