2014年4月17日 星期四

▌飯後去處 ▌天頌商場

2014.04.09 (Wed) ~ Day 636

 不能每天都去體育館玩 ?
咁應該去邊到好呢?

天水圍話大唔大,話細又唔細喎
住左係呢個自稱係"悲情城市"的地方
已經四年多了
但我卻數不出
多少個屋邨? 多少個商場?  位置在那? ... 等等...
唔好講其他邨,現在自己住緊的都唔知呀

小FAN 真的只清楚記得自己住的樓宇
其他的?? 不知道 ???
何解?? 冇需要記卦??
哈哈 ~

幸好多得 ▌飯後去處 ▌咋!!
爸B就帶我同小霸王坐輕鐵去了解
(唔好浪費我地張西鐵全月通嘛!!)

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

今晚我地就去"天頌商場 " 啦!!

哇哇!!
比起我樓下商場真係大好多倍囉!!



最重要係有二間SUPERMARKET!!
小霸王最鍾意


之前去親SUPERMARKET
小霸王都多數坐車仔
但係今晚唔同啦!!

戴左呢個叫做"防走丟帶"? (亦稱狗帶)
就可以任佢周圍走啦!!

起初佢唔鍾意戴的
但我同佢講唔戴唔去街街
佢就被迫戴上


我唔鍾意叫狗帶... 好似好唔知點咁
所以...
我同小霸王講
"要帶羊咩咩出街"

感覺親切好多


多左去 SUPERMARKET 的小霸王
認識多左好多水果蔬菜同其他事物

好奇心都好重下的小霸王
近期愛上了 JUICE
特別係 APPLE & ORANGE JUICE


行到雪櫃區

佢就會不停的叫
APPLE JUICE
橙JUICE
MANGO JUICE
MILK
......



呢位好盡責的小朋友
只要係佢識的物品
佢都會一一同佢地打招呼

HELLO APPLE
HELLO 橙橙
HELLO NANA (BANANA)
HELLO 柚柚
HELLO 茄子
............


如果入到去
佢見唔到佢想搵的物品

佢就會問...
CORN 呢?
KIWI 呢?
MUSHROOM 呢?
蘿蔔呢?
..........


一個咁細小的LEMON
就可以滿足到佢的好奇心


小朋友眼力真係好好
咁細條的魚仔佢都睇到?



最後
呢位好有禮貌的小朋友
又會一一同佢識的物品
SAY BYE BYE

小FAN 我好開心見到小霸王
佢對所有新事物都充滿好奇心
咁小FAN 先有機會一一咁教導佢

Myolie, Keep going on!!

6 則留言:

  1. say hello n bye 好可愛呀,識咁多名稱好叻叻呢!

    回覆刪除
  2. 好可愛的羊咩帶呀!!!
    又要講Hello, 又要講拜拜, 好忙呀! :D

    回覆刪除
  3. 我成日都帶仔去supermarket,混混吉吉咁行下@!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yoko, 我地俾面去supermarket 混下吉, 佢地應該多謝我地呀! 唔係佢地靜英英冇客仲衰, 哈哈

      刪除