2014年4月3日 星期四

▌小小世界 ▌@ Action Memo

2014.03.27 (Thu) ~ Day 623


唔知點解呢排小霸王好早就起床?

咪睇佢仲瞓緊就以為....


前一刻去洗個面刷牙
下一刻入房佢就已經.... 坐在係到


一起身問佢要做乜野
佢一定答你:『開奶奶』
你唔開.... 佢就會一早喊爆

所以小FAN 就不得不搵野安撫下佢先
就係我的手機啦!!

我知咁係不對
但.... 好過佢一早喊爆

佢有佢玩
我快手快腳準備好就冇問題啦!!


小霸王佢愛上我的NOTE 3 ACTION MEMO
因為可以俾佢畫野同寫野


佢仲會揀埋顏色



轉眼間
我的ACTION MEMO 已存有好多個FILE


全部出自小霸王手筆


講返開奶奶的問題
唔知點解佢一起身一定要開奶奶??
等一陣都唔得? 會喊爆令你即刻開

但係...
當我用左手機呢個小小方法安撫佢一陣 (5分鐘都冇)
佢又冇事
會乖乖地去刷完牙洗完面先要奶奶

小朋友的心理真係好難捉摸?


沒有留言:

張貼留言