2014年4月30日 星期三

搗蛋王‧ 歌后

2014.04.26 (Sat) ~ Day 653


差不多半年冇同小霸王去圖書館
我估佢都未必記得呢到

難得今日有人提議話陪乖女去下
咁梗係去啦!!

收工返屋企準備好就出門口

星期六下午的圖書館
多人... 勁多人

呢個搗蛋王
今次比上次乖左D D
可能係佢明白呢D係書
要黎睇唔係玩








為左怕不會不小心破壞公物
小FAN 都係揀D 唔易爛的書本俾佢睇

哈哈~
估唔到呢位小朋友今次居然
主動叫我讀俾佢聽
仲好耐心地聽
o係我陪小霸王睇書時
對面坐著一對母女
小女孩應該大約6-7歲
媽咪要佢將圖書內容
讀一次英文再用國語解釋
(佢地應該唔係香港人)
感覺小女孩好唔想做,好辛苦咁



小FAN 在想
難道將來我都要咁做??
OMG!!! 唔想唔想...

逗留一個多小時
我地就坐車返婆婆屋企

今晚
不知為何 3個小朋友會唱起歌黎
仲唱到搶晒咪




一向唔鍾意開金口的小霸王
居然唱ABC SONGS 喎!!
叻叻!!
呢個小歌王唔洗講
跳舞、唱歌佢最叻
"佢真係好鍾意唱歌"



沒有留言:

張貼留言