2014年4月4日 星期五

▌好書介紹 ▌我最喜愛的知識圖典‧愛德華的神奇旅行

 有一晚飯後散步經過商務
咪行入去睇下有咩新書

噢!! 俾我找到啦!!
嘻嘻 ~

一心只係打算入去閒逛的我
居然有收穫!!

今次只係買左兩本書咋
(因為二本書都洗左我$14X, 好貴呀!!)

一本係小霸王的
一本係我的


先介紹小霸王的

『我最喜愛的知識圖典 - 邏輯篇』


其實有D似我之前買的 幼兒認知圖鑑》

佢地一套好似有五本
但小FAN 只係買左呢本
因為其他的已經有同學識了


邏輯篇 - 會教貨幣、 星期、月份、對比等
我覺得唔錯!!!

估唔到,
小霸王講一次就已經記得
$1, $2, $5同$10 COIN
哈哈... 似媽咪數口精!!


諗下遲小小又教下佢星期先!!

而小FAN 買俾自己的就係
.....

冇錯, 就係<<來自星星的你>> - 都教授成日睇O個本書啦!!

『愛德華的神奇旅行』


小FAN 承認係因為都教授先買的
但睇左小小之後
故事又真係幾特別喎!!


文字唔太多
仲有圖片

小朋友睇都唔錯!


等我好好保存留返俾小霸王睇先!!



沒有留言:

張貼留言