2014年4月7日 星期一

我打敗仗了 --> 康復了

 唉!! 足足病左一星期的小FAN
終於開始好返啦!!

由上星期六 (29/3)開始作病到今天
足足十日了
真漫長呀!!

今次病源我估係....
因為99病左一星期都未好返所引致
但老公仔話唔係喎
(無謂再嗌吧!! 都病左囉!!)

星期日 30/3 已經睇左醫生
仲話要食5日抗生素消炎

點知星期一早上
居然發燒??

唉... 小FAN 都如常上班
返到公司樓下睇多次醫生先返公司


Wing wing 下咁返工
老闆都叫我返屋企
但我堅持唔返
費事傳俾小霸王仲衰

多謝老闆俾我係公司小休小睡!!

戴左五日口罩瞓覺的小FAN
終於可以除罩 + 抱抱小霸王啦!!
YEAH!! YEAH!!






沒有留言:

張貼留言