2013年3月1日 星期五

【補文】X'mas Party @ 2012.12.25

││ ○ X'Mas Party At Our Lovely Home ●││
年年我地都會自己攪個mini party
鍾意的朋友都可以一齊黎玩埋一份
之前只係得姨甥女一個小朋友
禮物當然係得佢有啦!!

今年就特別d
因為多左二個小朋友
一個係我個囡
另一個係我姨甥仔
要準備多左禮物


出發返婆婆屋企前當然要裝扮下啦
今次阿囡著住家姐美國買的米妮套裝
紅噹噹 襯晒x'mas
而且條褲仔影得阿囡對腳好修長
(相信佢大過應該唔會好似我咁... 腳短卦 )




簡簡單單地打過邊爐
食下刺身
傾下計
影下相
"大滿足"



阿囡,第一年就收到咁多聖誕禮物
真係多謝晒愛錫佢的親人及朋友們
今年阿囡未識擦禮物
就由我代表住先
相信明年之後.....
一定唔會係我架啦



你睇阿囡個樣就知佢有多喜歡呢張
專屬佢的"大班椅"


沒有留言:

張貼留言