2013年3月1日 星期五

【補文】尖沙咀遊 @ 2012.12.30

│├ ◎ Shopping in Tsim Sha Shui ◎ ┤│



公仔大假最後一天
當然不可以浪費啦

諗左好耐
最後決定出尖咀

湊住阿囡當然唔係話出就出啦
等阿囡飲飽奶奶
二點幾我地先出發


坐西鐵去到紅磡
就由沿海旁行去海港城
經過星光大道見到勁多自由行囉!!


海港城今年的decoration真係唔錯
但勁多人..
想行近d 影都好難


攪到影親d 相都有強國人
(俾返小小空間我地唔得呀??)

最弊就係連個海港城都俾佢地霸埋
真係留多一陣都唔想呀!!


o係等Baby room 時冇野做
咪同我阿囡玩呀
你知架啦..
一等可能要等半個鐘


離開海港城
我地就行左去1881
哇... 勁勁勁多人
排隊影熊仔
咪攪... 遠影吧!!



因為老公仔睇中左件羽絨褸
K11的Adidas先有
所以就行埋去K11

第一次去
又係得個大字
D鋪頭又係o個d 大品牌

我就冇收穫
老公仔買左件羽絨褸
阿囡買左對波鞋仔


而家真係買野俾阿囡仲多過自己呀
所以話呢...
小朋友錢真係易賺


沒有留言:

張貼留言