2013年3月27日 星期三

▌美妝 ▌Ettusais Lip Essence (Honey)

╭。☆║.ⓢ ▌美妝 ▌Ettusais Lip Essence (Honey) ⓢ.║☆。╮

自有左阿囡之後
我就開始冇化妝
連bb cream都冇
我諗遲d 要做返
(其實向來都冇乜點化)

一來... 唔係好識化
二來... 要卸妝先煩
三來... 唔想點到阿囡
不過我承認我係懶人

哈哈..
星期日同老公行街時
見到 Ettusais Lip Essence
之前已經俾個bb 吸引住
而咁o岩又見到
忍唔住要買囉!!

我選擇new 的honey
感覺係... 好sweet
好似食左好多honey 咁!!
始終唔係太慣"立立地"的feeling
但楂完... 好sharp
有好有唔好囉!!



沒有留言:

張貼留言