2013年3月12日 星期二

表哥仔仔 - 雙滿月盤菜宴 @ 2013.03.10

││○ 雙滿月盤菜宴 ●││

估唔到年紀小小的阿囡咁快又當堂表姐啦
1月出世的表弟擺雙滿月盤菜宴
我地當然要俾面出席下啦!!

因為個個都話阿囡似仔仔
所以就幫阿囡打扮得女仔d (著裙仔)

沖完涼
食飽飽我地就由大埔出發去元朗同老公你會合

行左一陣街
3點幾我地就坐的士入去山下村
去呢d多蚊地方
真係要做足防蚊準備
(幸好... 蚊咬晒我咋)


戴上小帽仔的阿囡真係好女仔
好可愛...好得意呀
(戀囡狂....)


好鍾意呢張,
阿囡好似專業model 咁
唔望鏡都咁自然... 正
(怎能不令我愛上幫你拍照呢?? )



小朋友的笑容就最吸引人的




你的每個動作都吸引住大家
唉...
特別係.... 我的御用攝影師
相信佢已經找到新御用model 啦!!
咁我呢...(哈哈)





Anpanman...
我都好想買呢個架
但好似太貴同玩得唔耐
所以要諗下先...







救命呀...
迷死人囉!!




多得表哥的靚屋
先可以幫阿囡影到咁多咁自然的相片
我諗我地可以準備
去多d 地方同阿囡玩+影相啦!!







五時供侯
六時入席
六點半準時食
七時半到散席

勁快!!

可能真係食得太多盤菜
而且盤菜真係好... "漏"
根本冇可能食得晒
所以我對盤菜真係.... 冇乜興趣

沒有留言:

張貼留言