2013年3月1日 星期五

【補文】Buffet at Disneyland Hotel @ 2012.12.29

││ ● Buffet At DisneyLand Hotel ○ ││

││ ● Buffet At DisneyLand Hotel ○ ││




好耐冇食過buffet 啦
冇記錯對上一次應該係
2011年8月生日食過
足足一年幾囉
真係好口痕架
難得老公仔放大假
再加上好耐冇一家人出外走走
所以我地就決定去
迪迪尼酒店"翠樂庭"食
呢個時候當然係比平時貴啦
(星期六 + 接近元旦/除夕)
不過價錢都叫做可以接受
6大1小 (2個手抱)
四千蚊唔洗

坐得舒服
食物都不錯
款式唔算小

對於我呢個充滿童真的人
迪迪尼咩都唔差架啦


7 點鐘入到去
未食得(食 8 點半)
我地就係酒店周圍影下相
仲見到好多x'mas decoration
好靚呀!! 
可惜外面落緊雨
唔係一定出埋去影下相




特別喜歡見到又高又大的聖誕樹


阿囡去到陌生地方
都冇喊
真乖
如果佢肯瞓多陣覺仲好tim呀!


坐在大堂的鋼琴上
唔知阿囡會否感染到彈琴的興趣呢?
(dreaming....)




去得翠樂庭食buffet 的人
多數都係..
為左小朋友開心 + 見下迪士尼人物
向來同我至愛的Goofy & Pluto 冇乜緣份的人
去之前已經抱住失望的心態先架啦
點知.....




Mickey & Minnie Mouse 見得最多
好似一定有佢地份
4個人物 Quota
佢地都霸左2個啦
剩餘... 就... 隨緣囉


哈哈....
真感謝上天... (誇張d 先)
今次俾我遇到啦
仲要.. 2個至愛都見到
真係勁開心呀!!


唔知阿囡..
會唔會有奇怪的感覺
就係... 點解床尾隻公仔會突然
咁大架呢??



食下野又影下相
2個鐘點會夠呀
第一次由頭食到尾囉
但感覺唔係食左好多野咁



不知下次幾時先可以齊人再食呢??
我諗要等埋阿哥、阿嫂、阿妹一齊
真係有d 難度呀!!



沒有留言:

張貼留言