2013年3月26日 星期二

♡♥ 2013.03.23 荃灣遊 ♥♡

╭。☆║..荃灣遊..║☆。╮


哈哈...
意外驚喜呀!!
點解咁講?

因為逢星期六日我同阿囡都返婆婆屋企住一晚
咁o岩呢個星期唔返(婆婆公公返廣州探阿哥)
而老公仔又連放六日一喎!!
呢個意外又點會浪費呢??

我同阿囡講過... 『爸b 放假先可以去街街架!!』

嘻嘻...
講過要算數架嘛!!

唉...
今日我要返半日工
放工返去屋企攪掂好先出得街
好彩3點幾就出得門

由於唔早
只好揀近近地而且又方便去的地方
咁我就揀左去荃灣啦!! (屯門行得太多)

哇...
荃灣都勁多人囉!!
商場又唔係連住wor
先行如心廣場 → 荃新天地 → 荃灣廣場 →愉景新城 → 荃新天地
行到腳都軟埋
好彩有收穫咋 (遲d 先講買咩)

可以見到阿囡好開心的樣子
什麼都是值得的


其實去荃灣都有一個原因
就係想影下呢個景...



阿囡見到水水即刻興奮晒
我估佢真係好鍾意水水
(黎緊的夏天就可以帶阿囡去beach 啦!!)











面對不同新奇的事物
阿囡都表現出好緊張、興奮的
令我.... 想帶佢去多d 不同的地方


沒有留言:

張貼留言